گزارش «رویداد ملی عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی» در نماز جمعه بافق

دسته: دانشگاه
۲ دیدگاه
یکشنبه - 15 خرداد 1401

دکتر مهدی اشرفی بافقی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق گزارشی از بزرگترین «رویداد ملی عصر امید در دانشگاه آزاد اسلامی» را ارائه نمود.
دکتر اشرفی بافقی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ با عنوان تولید، اشتغال دانش بنیان از سوی مقام معظم رهبری گفت: همزمان با ۳۱ اردیبهشت و چهلمین سال تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی به منظور معرفی توانمندی ها و ارتباط موثر دانشگاه با صنعت، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی در هفته گذشته در مصلی تهران برگزار شد.
وی از این نمایشگاه که با عنوان «رویداد ملی عصر امید » برگزار شد به عنوان بزرگترین رویداد پژوهشی کشور یاد کرد و افزود: در این نمایشگاه ۱۰۰۰ شرکت فعال در زمینه فناوری و استارت آپ به همراه ۱۰۰۰ هسته و گروه پژوهشی حضور داشتند که بعنوان بزرگترین رویداد علمی و پژوهشی تاریخ جمهوری اسلامی ایران می باشد.
دکتر اشرفی بافقی اظهار داشت: دانشگاه های آزاد اسلامی استان یزد با انعقاد ۶۰ تفاهم نامه همکاری با شرکت های مختلف موفق به کسب ده ها میلیارد ریال سرمایه گذاری در زمینه های مختلف علمی و پژوهشی شدند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در تاریخ ۳۱ اردیبهشت سال ۶۱ با مساعدت با برکت حضرت امام (ره) ایجاد شد افزود: هم اکنون دانشگاه آزاد اسلامی در راستای گسترش عدالت آموزشی با بیش از ۴۰۰ واحد دانشگاهی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان می باشد و با کسب رتبه ۴۳ در تولید علم موجب افتخار نظام اسلامی در سطح ملی و بین المللی می باشد.

IMG-20220604-WA0057

 

 

IMG-20220604-WA0054


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۸۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
همسرکارمنددانشگاه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 16 خرداد 1401 - 8:52 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

حداقل افزایش وحقوق را درسطح کشور را به کارمدانش میدن و دارن با سیلی صورت خودشان راسرخ میکنند.بداد این قشر نه دولتی است نه خصوصی برسید

یکی از دانشجویان شما این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 22 خرداد 1401 - 10:54 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای دکتر اشرفی موفق و مویید باشید در پناه حق.

You cannot copy content of this page