شور غدیر موکب های پذیرایی در پنجمین جشنواره تابستانی بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 3 تیر 1401

شهردار بافق از برگزاری پنجمین جشنواره تابستانی، با محوریت موکب های پذیرایی هیات ها و جشن عید بزرگ غدیر از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ تیرماه در گردشگاه آبشار این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری بافق؛ سید علی نوروززاده با اعلام این خبر افزود: جشنواره تابستانه بافق که در فهرست رویدادهای گردشگری کشور ثبت شده است طبق روال هرساله شامل مسابقات خانوادگی، جنگ های شبانه، برنامه های طنز ، ورزش زورخانه ای، برپایی غرفه نمایشگاهی و … می باشد.

وی از رویکرد متفاوت امسال خبر داد و گفت: به مناسبت عید بزرگ غدیر، موکب های هیات های مذهبی شهرستان بافق به پذیرایی و ارائه برنامه های فرهنگی در این جشنواره می پردازند.

شهردار بافق همچنین از برگزاری برنامه های شاد و نیز مولودی خوانی مداحان معروف کشوری و بومی در سه شب جشنواره خبر داد و اظهار امیدواری کرد با حضور همه مردم عزیز و نیز علاقمندان از سایر شهرها شاهد برگزاری شکوهمندترین مراسم به مناسبت این عید بزرگ در شهرستان باشیم.

گفتنی است؛ در جلسه هماهنگی با روسای هیات های مذهبی ، آن ها به ارائه پیشنهادت و انتقادات خود پرداختند و برای همکاری با مجموعه شهرداری اعلام آمادگی کردند.

شایان ذکر است حاضرین جلسه با حضور در گردشگاه آبشار، هماهنگی های لازم جهت برپایی موکب های پذیرایی در ایام عید غدیر بعمل آوردند.

 

IMG-20220624-WA0157

 

 

IMG-20220624-WA0156

 

 

IMG-20220624-WA0154


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۵۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page