۴۵ نفر عضو انجمن اهل قلم بافق با بیش از۸۰ اثر چاپ شده

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 14 تیر 1401

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق مراسم تجلیل از نویسندگان به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن اهل قلم بمناسبت روز قلم برگزار گردید

محمد علی صمیمی فرماندار شهرستان بافق ضمن تبریک روز قلم عنوان کرد نویسندگان و اهالی قلم از سرمایه های ارزشمند انسانی هستند که قدرت تاثیر گذاری زیادی در جامعه دارند.
وی افزود مجموعه فرمانداری در حد توان از نویسندگان بومی در چاپ و نشر آثارشان حمایت خواهد کرد ویکی از راههای حمایت از نویسندگان بومی برگزاری مسابقات کتابخوانی با محوریت آثار نویسندگان شهرستان بافق است که علاوه بر حمایت از نویسنده باعث ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی می گردد.
در ابتدای جلسه حسین ارجمند برگزاری مراسم روز قلم در شهرستان بافق را سنت حسنه ای خواند که مهم ترین هدف آن گرامیداشت و پاسداشت اهالی قلم می باشد .
وی تصریح کرد انجمن اهل قلم از انجمن های فعال شهرستان می باشد و در حال حاضر ۴۵ نفر عضو این انجمن هستند و تعداد آثار چاپ شده توسط نویسندگان بومی بالغ بر ۸۰ اثر می باشد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی ضمن تشکر از فرمانداری و ارگان های دیگر عنوان کرد نویسندگان حافظان تفکر و اندیشه و خادمان میراث مکتوب می باشند که با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان نیازمند حمایت جدی می باشند .
در پایان جلسه از تعدادی ازنویسندگان تجلیل به عمل آمد

۲۰۲۲۰۷۰۵_۲۰۰۰۴۰

۲۰۲۲۰۷۰۵_۲۰۰۰۲۴

۲۰۲۲۰۷۰۵_۱۹۵۹۳۱

۲۰۲۲۰۷۰۵_۱۹۵۹۱۱

۲۰۲۲۰۷۰۵_۱۹۵۸۲۵

۲۰۲۲۰۷۰۵_۱۹۵۶۱۰

۲۰۲۲۰۷۰۵_۱۸۱۹۰۴

۲۰۲۲۰۷۰۵_۱۸۱۸۵۶

۲۰۲۲۰۷۰۵_۱۸۱۸۵۲

۲۰۲۲۰۷۰۵_۱۸۱۹۱۳

۲۰۲۲۰۷۰۵_۱۸۱۷۵۳

۲۰۲۲۰۷۰۵_۱۸۱۶۴۹

۲۰۲۲۰۷۰۵_۱۸۱۸۲۱

۲۰۲۲۰۷۰۵_۱۸۱۷۱۴


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page