امام جمعه بافق در دیدار با مدیران دانشگاه آزاد اسلامی: دانشگاه مسائل آموزشی و فرهنگی شهر را رصد و پایش نماید

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 11 مرداد 1401
امام جمعه بافق در دیدار با مدیران دانشگاه آزاد اسلامی: دانشگاه مسائل آموزشی و فرهنگی شهر را رصد و پایش نماید

امام جمعه بافق در دیدار با مدیران دانشگاه آزاد اسلامی بافق به مناسبت ۱۱ مرداد، سی امین سال تاسیس این واحد دانشگاهی گفت: اثرات امور فرهنگی در جامعه و در فاصله ی زمانی کوتاه، قابل محاسبه و اندازه گیری نیست چرا که در برخی از موارد کلام و رفتار اساتید می تواند موجب تغییر و تحول در باورها و اعتقادات دانشجویان شود که اثرات مثبت و یا منفی آن بعدها پدیدار می شود لذا دانشگاه مسائل آموزشی و فرهنگی شهر را رصد و پایش کند

امام جمعه بافق در دیدار با مدیران دانشگاه آزاد اسلامی بافق به مناسبت ۱۱ مرداد، سی امین سال تاسیس این واحد دانشگاهی گفت: اثرات امور فرهنگی در جامعه و در فاصله ی زمانی کوتاه، قابل محاسبه و اندازه گیری نیست چرا که در برخی از موارد کلام و رفتار اساتید می تواند موجب تغییر و تحول در باورها و اعتقادات دانشجویان شود که اثرات مثبت و یا منفی آن بعدها پدیدار می شود لذا دانشگاه مسائل آموزشی و فرهنگی شهر را رصد و پایش کند.

امام جمعه بافق در بعد کیفیت مسائل آموزشی و مشکلات پرورشی در شهرستان بافق اظهار داشت: به دلیل عدم مشارکت بخشهای غیر دولتی در ساخت و ساز مدارس، کیفیت‌ و کمیت موارد آموزشی و فرهنگی، دارای اشکالات عدیده ای می باشد.
سعادت فر با بیان برخی از موارد مربوط به حوزه کار و داشتن عدم اراده جدی برای فعالیت بیشتر در بین اقشار مختلف افزود: ضعف انگیزه و کاهش روحیه ی کار و فعالیت در میان برخی از افراد آسیب جدی به مجموعه ها وارد می نماید که با وجود حقوق مناسب، مدیران آنها از بازدهی و راندمان کاری رضایت خاطر ندارند.

IMG-20220802-WA0244
حجت الاسلام سعادت فر خاطر نشان کرد: پس از شناسایی دردها و نقاط آسیب پذیر میبایست برای درمان و رفع مشکلات تمرکز و تعصب ویژه ای را به خرج داد تا فرزندان ما نیز با فرهنگ کار و تلاش آشنا شوند و از تن پروری دوری گزینند. در این خصوص دانشگاه می تواند با انجام کارهای پژوهشی، در شناسایی و رفع مشکلات کمک نماید.
در ادامه امام جمعه بافق با تقدیر از فعالیت آموزشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بافق و خدمات سی ساله آن در سطح شهرستان و منطقه افزود: دانشگاه با ایفای نقش تب سنجی در امور آموزشی و فرهنگی بررسی و مطالعات لازم را به انجام برساند و با ارائه طرح های تحقیقاتی راههای برون رفت از مشکلات جامعه را مطرح نماید.
در ابتدای این دیدار دکتر مهدی اشرفی بافقی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق با تقدیر از تلاش و کوشش همه جانبه روسای قبلی گزارشی از وضعیت آموزشی و فرهنگی دانشگاه ارائه نمود.
اشرفی بافقی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی بافق از مهرماه سال ۱۳۷۱ با پذیرش ۷۰ دانشجو در رشته مهندسی معدن و تحت عنوان دانشکده فنی مهندسی واحد یزد فعالیت خود را شروع نمود و امروز بیش از ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی و فرهنگی ساخته است که شامل کارگاه‌ها و آزمایشگاه های متعدد، سالن آمفی‌تئاتر و امکانات رفاهی و سلف سرویس و … می باشد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی بافق از فارغ التحصیلی بیش از ده هزار دانشجو از واحد بافق خبر داد و افزود: در حال حاضر و با تغییر هرم پذیرش دانشجویان بیش از هزار نفر در چهار مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل می باشند.
گفتنی است: همزمان با ۱۱ مرداد و سی امین سال تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق در ادامه به دیدار حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد سلیمانی، امام جمعه سابق و عضو هیات امنای این واحد دانشگاهی رفتند و از همت و حمیت ایشان در ایجاد بزرگترین مرکز آموزشی عالی بافق تقدیر و سپاسگزاری نمودند.

IMG-20220802-WA0223

IMG-20220802-WA0222

IMG-20220802-WA0220

IMG-20220802-WA0221

IMG-20220802-WA0219

IMG-20220802-WA0218

IMG-20220802-WA0216

IMG-20220802-WA0217

IMG-20220802-WA0222


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۱۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page