بازسازی اساسی بلوار انقلاب، حد فاصل میدان فاطمیه تا میدان بهارستان

دسته: عمومی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 18 مرداد 1401

شهردار بافق از بازسازی اساسی بلوار انقلاب، حد فاصل میدان فاطمیه تا میدان بهارستان خبرداد.
سید علی نوروززاده با اعلام این خبر گفت: طرح ساماندهی این بلوار با مساحت قریب به ۳۵ هزار مترمربع در محدوده بافت هدف باز آفرینی شهری آغاز شده است.
نوروززاده افزود: بر اساس این طرح، سنگ جداول گرانیتی جایگزین سنگ جداول فرسوده رفوژ میانی و درختان زیتون و خرما جایگزین درختان اوکالیپتوس می شود .
شهردار بافق از سنگفرش کل پیاده رو های این مسیر و روکش آسفالت مسیر سواره رو نیز خبر داد و افزود : طرح اصلاح روشنایی این مسیر با مشارکت اداره برق انجام می شود .
وی همچنین به ساماندهی فضای سبز بلوار انقلاب اشاره کرد و تصریح کرد: جایگزینی درختان اوکالیپتوس با درختان خرما و زیتون و تغییر آبیاری از غرقابی به سیستم تحت فشار همزمان با طرح جایگزینی انجام می شود.
نوروززاده خاطر نشان ساخت: این طرح با هزینه بیش از ۸۵ میلیارد ریال از مرداد ماه سالجاری شروع شده و با کاشت درختان در فصل کاشت سالجاری به اتمام می رسد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
Man این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 19 مرداد 1401 - 7:56 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

شهردار محترم چجوری دلتون اومد اولین کاری که میکنید بریدن درختان طول این مسیر باشه،درختانی که بعد از چندین سال رشد سایه فراوان داشتن. تا کی باید صبر کنیم که درختانی که شما در آینده میخواهید بکارید به قدری بزرگ بشه که اسم درخت به خودش بگیره

You cannot copy content of this page