مشکل قناتهای روستاهای حاجی آباد و رضائیه و آب معدن ۱۹d ، موضوع جلسه شورای شهرستان و مدیر عامل آب منطقه ای استان

دسته: عمومی
یک دیدگاه
دوشنبه - 24 مرداد 1401

IMG-20220815-WA0028
پیرو طرح مشکلات پیش آمده‌ برای آب قنوات روستاهای حاجی آباد و رضائیه درجلسه شورای شهرستان روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۵/۲۳ اعضای شورای شهرستان؛ دهیاران واعضای شورای روستاهای حاجی آباد و رضائیه طی نشستی با جوادیان زاده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان نسبت به تشریح مشکلات کشاورزان ونارضایتی آنها از وضعیت موجود اقدام نمودند و پس از بحث وتبادل نظر مقرر گردید:
۱-در رابطه با میزان برداشت آب با توجه به پروانه بهره برداری از چاه های وحدت و همدوش و عرب ندوی، و آزادگان و نصب کنتور برای چاههای مذکور و بررسی خط مرزی شهرستانهای بافق وزرند و اصلاح وتبدیل زمین های تسطیح شده در محدوده سرزمینی زرند با تعامل با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمان از مجاری قانونی رسیدگی شود.
۲- باتوجه به با طله برداری ازمعدن D19 و برخورد با سفره های آبی مقرر شد کارشناسان آب منطقه ای بررسی میدانی انجام داده و در رابطه با نحوه استحصال وبهره برداری از آب موجود درمنطقه با رعایت حقوق شهرستان بافق اقدام گردد.

 

محمد علی آخوندی، سخنگوی شورای اسلامی شهر بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۶۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
Mohsen.p این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 25 مرداد 1401 - 6:36 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
وضعیت معدن D19 جوریه که کل سفره آب بافق که میخوره به روخانه شور از کنار این معدن می گذرد. و مطمئن باشید فقط حاجی آباد و رضاییه نیست که به مشکل خواهند خورد بلکه کل آب سفره زیر زمینی بافق در خطر نابودی می باشد.مخصوصا چاهای کشاورزی منطقه حسن آباد.

You cannot copy content of this page