از استانداری گلایه مند هستیم

دسته: عمومی
یک دیدگاه
چهارشنبه - 26 مرداد 1401
از استانداری گلایه مند هستیم

رئیس شورای اسلامي شهرستان بافق در نشست خبری اصحاب رسانه و خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار "بافق فردا" در خصوص همراهی مسوولین برای تعیین تکلیف مرزهای جغرافیایی گفت:هیچ زمان مثل این دوره مسوولین هماهنگ نبوده اند در حال حاضر همراهی خوب است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بافق در نشست خبری اصحاب رسانه و خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار “بافق فردا” در خصوص همراهی مسوولین برای تعیین تکلیف مرزهای جغرافیایی گفت:هیچ زمان مثل این دوره مسوولین هماهنگ نبوده اند؛ در حال حاضر همراهی خوب است.

محمد رنجبر بیان کرد:امیدواریم به نتیجه خوبی برسیم و حق شهرستان را بدهند؛ این حق شهر نبوده که برخی از ضوابط و تقسیمات کشوری زیر پا گذاشته شود.

وی با بیان اینکه ما منتظر اجرای قانون بر طبق آیین،ضوابط و تقسیمات کشوری هستیم تصریح کرد:خط الراس و حوزه آبریز رعایت شود ؛معادن هر کجا قرار گیرد شورای اسلامی به نمایندگی از مردم بافق می پذیرد.

رنجبر با اشاره به اینکه اگر ناامید بودیم ۱۲ سال پیگیری نمی کردیم تصریح کرد: به هر حال امید بوده و هست و حق شهرستان می دانستیم و می‌دانیم.

عضو شورای اسلامی شهر بافق عنوان کرد:زمانی اسناد، مدارک،قانون و آیین نامه بررسی و با کارشناس صحبت می شود می بینیم حقی نداریم پیگیری هم نمی کنیم اما چون به ما گفتند حق داشتیم و داریم پیگیری را ادامه خواهیم داد.

رنجبر در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران حاضر در جلسه در خصوص اظهار نظر فرماندار سابق و فعلی و امام جمعه بهاباد گفت:امام جمعه و فرماندار بهاباد تافته جدا بافته هستند یعنی هر چه آنان می گویند اشکال ندارد اما اگر فرماندار و مسوولین بافق بگویند آنان را منع می کنند.

وی ادامه داد: از استانداری گلایه داریم باید به فرماندار سابق و فعلی بهاباد تذکر بدهند که ابراز نظر غیرکارشناسی نکنند و موجب به وجود آوردن مشکل نشوند.

رنجبر گفت:حتی به نجم الهدی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد گلایه کردم که چرا امام جمعه بهاباد این چنین صحبت می کند و امام جمعه بافق رعایت می کند.

رییس شورای اسلامی شهرستان بافق خاطر نشان کرد: چرا با این بیانات بین دو ملتی که ارتباطات دارند اختلاف ایجاد می شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۳۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 27 مرداد 1401 - 8:30 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای رنجبر باید روزی را که آقای ص برای رای زیر نامه ش را امضا میکردن جلوی ایشون را میگرفتی تا چاه گز از کف نره

You cannot copy content of this page