لزوم دوبانده شدن جاده بافق_ کوشک_ بهاباد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 26 مرداد 1401
لزوم دوبانده شدن جاده بافق_ کوشک_ بهاباد

رئیس شورای اسلامی شهرستان بافق بر لزوم دوبانده شدن جاده بافق_ کوشک_بهاباد تاکید کرد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بافق بر لزوم دوبانده شدن جاده بافق_ کوشک_بهاباد تاکید کرد.

محمد رنجبر در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بافق در پاسخ به سوال خبرنگار” بافق فردا” در رابطه با اینکه چرا برای احداث جاده بافق کوشک بهاباد تعلل می شود عنوان کرد: در دوره چهارم شورای اسلامی جلساتی برگزار شد.

وی افزود:خواسته بهاباد این بود که از مسیر سه چاهون جاده احداث و خواسته بخش مرکزی بافق با توجه به وجود پاسگاه، اورژانس و راه دسترسی به دهستان کوشک و سبزدشت و معادن از مسیر کوشک دوبانده شود.

رنجبر با بیان اینکه با توجه به‌ اینکه در مسیر سه چاهون پیت معادن قرار دارد تصریح کرد:قطعا شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق با مشکل مواجه میشد و باید طرحی ارائه تا پیت که قرار است مورد استفاده قرار گیرد در مسیر جاده نباشد.

وی ادامه داد:با توجه به نظر دو کارشناس در دو مرحله مسیر کوشک انتخاب شد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بافق با بیان اینکه اخیرا اداره راه و شهرسازی ابلاغ شده که کارشناسان مسیر سه چاهون را انتخاب کردند گفت: با توجه به نظر اداره راه و شهرسازی چنانچه بخواهد از مسیر کوشک دو بانده شدن صورت گیرد باید خودیاری شهرستان و معادن باشد؛ البته برای کددار شدن و جذب اعتبارات ملی توافق دو فرماندار اهمیت دارد.

وی با اشاره به اینکه به نظر می رسد اداره راه و شهرسازی قصدی ندارد که اعتباری تخصیص دهد خاطر نشان کرد:با دلایل توجیهی و نظر دو کارشناس پیگیری ها ادامه دارد.

رنجبر عنوان کرد:فکر می کنیم اداره راه و شهرسازی نظرش این باشد که اعتبار به هیچ کدام از مسیرها اختصاص ندهد و از آب گل آلود ماهی بگیرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page