دلیل تغییر محل حساب بانکی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، در هاله ای از ابهام

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
جمعه - 28 مرداد 1401

«مشتری گرامی بانک تجارت، صدور اولیه کارت با شماره ****۵۸۵۹۸۳ در تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ انجام شد. لطفا برای فعال سازی و تغییر رمز به دستگاه های خودپرداز بانک تجارت مراجعه نمایید.»

از قرار معلوم ، پیامک بالا نمونه پیامکی است که برای کارگران، کارمندان و مدیران شرکت سنگ آهن مرکزی بافق ارسال شده است.

پیرو این موضوع نگرانی‌هایی برای پرسنل بزرگترین مجتمع معدنی شهرستان بافق ایجاد و آنها را وادار به پیگیری از طریق شورای اسلامی کار این مجموعه نموده که شاهد پاسخ ذیل از سوی اعضای این شورا شدند :

«دوستان در جریان باشید پیامهایی که در خصوص صدور کارت از بانک تجارت واستون میاد قضیه اش این هست که از ماه آینده حقوقتون به حساب جدیدتون در بانک تجارت واریز میشه و این تصمیم در تهران گرفته شده که پول مستقیم از تهران به بانک تجارت واریز بشه».

خبرهای تایید نشده ای نیز مبنی بر انتقال حسابهای این شرکت به تهران شنیده می شود و مشکلات ایجاد شده برای اخذ وام توسط کارکنان از بانکهایی مثل سپه در بافق باعث نگرانی های بیشتر پرسنل گردیده است.

پیگیری خبرها نیز حاکی از آن است که مدیران بانک ملی در بافق از چرایی این تغییر محل حساب شرکت بی خبر بوده و انتظار شنیدن دلیلی قانع کننده پس از ارائه چند دهه خدمات به این شرکت و پرسنل آن دارند.

کمبود زیرساخت های اولیه بانک تجارت در بافق مانند محدودیت دستگاه خودپرداز و … آن هم در ایامی که کرونا هنوز کاملا از بین نرفته و احتمال تزاحم رفت آمد برای پرسنل این شرکت به بانک خواهد شد نیز نگرانی دیگری است که برای «بافق فردا» مطرح شده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۴۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
کارگر سنگ آهن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 28 مرداد 1401 - 2:31 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

میشه شما که دایه عزیزترازمادرشده اید بفرمایید بانک ملی اهنشهر چه خدمت علاوه تری برای مجموعه سنگ آهن کارگران آن انجام داده. بنده ۱۸ سال سابقه کاردارم و حقوقم ازابتدا دراین بانک بوده و باتوجه باینکه این بانک صرفا تاسیس شده که به کارمندان سنگ اهن خدمات بده برای گرفتن یک وام ۵۰ میلیونی اونم با درصد بالا (۱۸) درصد هفت خوان رستم را طی کردم. شرکت سنگ آهن مختاراست هرکجا که میخواهد حساب بازکند و حقوق کارمندانش را به آن بانک منتقل کند طبق شنیده هاقراردادهایی بین بانک تجارت و سنگ اهن برای سرمایه گذاری کلان منعقد شده که این انتقال حساب چیز مهمی نخواهد بود.

پرسنل سنگ آهن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 1 شهریور 1401 - 10:24 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای کارگر سنگ آهن برای وام پنجاه تومان یک کپی شناسنامه و کارت ملی و فیش حقوق برای وام گیرنده و ضامن می خواهد هفت خوانش کجاس اگه کینه داری با. دروغ نمیشه خودت رو خالی کنی آقای دروغگو بیش از هزار نفر وام گرفتن یکی تو نبودی نرفتی اونجا که خر رو با نمد داغ میکنن

You cannot copy content of this page