جوان ۳۰ ساله بافقی را با ۱۰ دقیقه عملیات پیشرفته احیا، حیاتی دوباره بخشیدند

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
جمعه - 28 مرداد 1401
جوان ۳۰ ساله بافقی را  با ۱۰ دقیقه عملیات پیشرفته احیا، حیاتی دوباره بخشیدند

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ؛جوان ۳۰ ساله بافقی که در حین تعمیر کولر دچار برق گرفتی و ایست قلبی شده بود، پس از حضور به موقع پرسنل اورژانس و شروع احیای قلبی ریوی بیمار ،به بیمارستان حضرت ولیعصر عج ا... بافق منتقل شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ؛جوان ۳۰ ساله بافقی که در حین تعمیر کولر دچار برق گرفتی و ایست قلبی شده بود، پس از حضور به موقع پرسنل اورژانس و شروع احیای قلبی ریوی بیمار ،به بیمارستان حضرت ولیعصر عج ا… بافق منتقل شد .

🔶پس از اقدامات اولیه و ادامه احیای بیمار در اورژانس بیمارستان و پس از اینتوبه شدن، بیمار به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان منتقل شد.

🔷در ادامه دکتر احسان ثنایی متخصص داخلی و پزشک معالج این بیمار، ضمن تشکر از اقدام به موقع نیروهای اورژانس در محل حادثه و پرسنل و پزشکان اورژانس بیمارستان ولیعصر عج ا… در مورد ادامه درمان بیمار توضیحاتی را دادند :

🚑بیمار جوان ۳۰ ساله که پس از بستری در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان تحت مراقب های دقیق قرار گرفت . شرایط بیمار در ۴۸ ساعت اول بسیار ناپایدار بود که خدا را شکر با تلاش مستمر شرایط ایشان پایدار شد و سپس رابدومیولیز ایجاد شده در زمینه برق گرفتگی درمان شد . در ادامه بیمار از دستگاه ونتیلاتور جدا گردید و پس از ۴ روز به بخش داخلی منتقل شد . سپس با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد .

✅ بیمار روز گذشته مجددا در کلینیک تخصص ولیعصر عج ا…توسط دکتر ثنایی ویزیت شد که خدا را شکر به شرایط نرمال و عادی زندگی برگشته هست .
👌قطعا نجات جان این بیمار از مرگ حتمی برای تمام پرسنل اورژانس شهری و همکاران و پرسنل محترم مجموعه بیمارستان ولیعصر عج ا… باعث افتخار است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۶۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد علی فتاحی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 29 مرداد 1401 - 7:29 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام
خدا قوت میگم خدمت پرسنل محترم وتلاش گر اورژانس وبیمارستان بافق بخصوص اقای دکتر ثنائی که واقعا پزشک حاذق ودلسوزی هستن واطلاع دارم که در زمان اوج گیری بیماری کرونا ایشان تعداد زیادی از بیماران را به بهترین نحو ممکن مورد معاینه قراردادن وپی گیر امورمربوط به معالجه وبهبودیشون بودن

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 29 مرداد 1401 - 11:17 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خداقوت به تیم پزشکی ، پرستاران و همه دستندرکاران حوزه سلامتی شهرستان / خدا را شکر

You cannot copy content of this page