درخش دبیرستان دخترانه سما یزد در کشور

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 16 شهریور 1401

درخش دبیرستان دخترانه سما یزد در کشور

یزد-خبرنگار اطلاعات: دبیرستان دخترانه سما یزد در طرح ارزیابی و کنترل کیفیت سازمان سما حائز کسب رتبه اول در کشور شد.
سید علی المدرسی معاون آموزش های مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از کسب رتبه نخست کشوری دبیرستان دخترانه سما یزد خبر داد.
المدرسی با بیان اینکه سازمان سما برای سومین سال متوالی طرح ارزیابی و کنترل کیفیت مدارس خود را اجرا کرد؛ گفت: در این طرح شاخص های مختلفی از جمله فضا، تجهیزات، امکانات آموزشی و همچنین فعالیت ها و موفقیت های آموزشگاه های خود در زمینه های مختلف آموزشی، فرهنگی، ورزشی و بهداشتی را بررسی و مورد ارزیابی قرار می دهد.
وی با اشاره به اینکه این سازمان در این طرح همچنین در بین اولیای دانش آموزان مدارس سما نیز به صورت کشوری نظرسنجی برگزار می کند و از این نظرات اولیاء دانش آموزان را نیز جویا می شود؛ گفت: در مجموع این اقدامات ۱۰۰ امتیاز ر نظر گرفته شده است که بسته به شرایط مدارس امتیاز لازم به مدارس داده می شود.
معاون آموزش های عمومی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در ادامه ادامه داد: خوشبختانه طی دو سال اخیر دبیرستان دخترانه سما یزد در این رتبه بندی حائز کسب رتبه برتر شده است به طوریکه این مدرسه سال گذشته در بین مدارس سازمان سما رتبه دوم و سال جاری موفق به کسب رتبه اول شده است.
گفتنی است؛ سازمان سما در کشور دارای ۷۲۹ مدرسه در مقطع دبیرستان دخترانه می باشد.
همچنین حوزه معاونت آموزش‌های عمومی دانشگاه آزاد اسلامی یزد با مدیریت ۲۳ مدرسه در هفت شهر از استان یزد ۳۷۰۰ دانش آموز در مقاطع مختلف از پیش دبستانی تا متوسطه و هنرستان را تحت تعلیم دارد و توجه به تعالی بخشی مهارتهای زندگی و هدایت تحصیلی مبنی بر استعداد ذاتی دانش آموزان از جمله مهمترین برنامه ویژه این سازمان به شمار می رود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۵۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page