پخش زنده مراسم عزاداری هیئت‌های عزاداری یزد در اینترنت

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 5 آذر 1391

برگزاری فارس: مراسم عزاداری و سینه‌زنی هیئت‌های بزرگ در یزد به صورت زنده اینترنتی، برای سوگواران حضرت سیدالشهدا (ع) در سراسر جهان پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، تارنمای دفتر چهارمین شهید محراب حضرت آیت‌الله شهید صدوقی با نشانی http://www.sadoughi.com/ در ایام دهه اول محرم مجلس سوگواری دفتر آیت‌الله شهید صدوقی و مراسم عزاداری و سینه زنی هیئت‌های بزرگ در یزد را به صورت زنده اینترنتی برای عزاداران حضرت سید الشهدا (ع) در سراسر جهان پخش می‌کند.

مجلس عزاداری حضرت سید الشهدا (ع) طبق معمول سنواتی با یاد شهید آیت‌الله صدوقی و فرزند بزرگوارش در بیت چهارمین شهید محراب از ساعت 7:30 تا 10 صبح روزهای اول تا هشتم محرم برگزار شد.

این مراسم در روزهای تاسوعا و عاشورا نیز از ساعت هشت صبح تا 16با عزاداری هیئت‌های مذهبی در مسجد روزه محمدیه (حظیره) برگزار می شود.

کاربران اینترنت می‌توانند با مراجعه به تارنمای دفتر چهارمین شهید محراب، آیت‌الله شهید صدوقی و با استفاده از آیتم پخش زنده مراسم عزاداری، در ساعت‌های پخش مستقیم مراسم در روزهای اول تا هشتم محرم ساعت 7:30 تا 10 صبح به وقت ایران از بیت چهارمین شهید محراب و روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت هشت صبح تا 16 از مسجد روضه محمدیه (حظیره) این مراسم را همزمان مشاهده کنند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page