طنین زنگ مهر در آموزشگاه استثنایی امید

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 10 مهر 1401

photo_2022-10-02_09-04-35

زنگ شروع سال تحصیلی جدید در اولین روز ازهفته دوم مهرماه با حضور علیرضا حیدری معاونت پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش و همراهان به صدا در آمد.
علیرضا حیدری در ابتدا ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید با اشاره به تفاوت انسانها در آفرینش، داشتن استعدادها و توانمندی های متفاوت را از ویژگیهای آفرینش خلقت دانست همچنین افزود به طور قطع آموزگاران چنین مجموعه هایی جزء ایثارگرترین و فداکارترین دسته آمورگاران میباشند.
وی در پایان چنین اظهار داشت امیدوار هستیم با کمک مسئولین شهر و آموزش و پرورش بتوانیم مسائل و چالش های این آموزشگاه از جمله ایاب و ذهاب و تغذیه دانش آموزان و … را به حداقل برسانیم .
زمانی مدیر آموزشگاه امید نیز در ادامه با تشکر از همیاری و همراهی مسئولین آموزش و پرورش و شهرستان نیز عنوان کرد دانش آموزان این آموزشگاه بهشتیان پاک دل زمینی هستند و همانطور که از نام این مدرسه مشخص است این آموزشگاه نیاز به توجه ویژه مسئولین دارد.
در آموزشگاه امید ۳۵ دانش آموز در سه مقطع پیش دبستانی ، دبستان و متوسطه مشغول به تحصیل میباشند
لازم به ذکر است تعداد ۲۲ دانش آموز تلفیقی فراگیر در سطح مدارس شهرستان تحت پوشش خدمات حمایتی آموزشگاه امید می باشند.
اجرای برنامه نمایشی ، مسابقه بین دانش آموزان ، اهدا شاخه گل به آموزگاران و دانش اموزان و اهدا جایزه ، تقدیر از آموزگار بازنشسته و تقدیر آموزگاران مجموعه از مدیر پرتلاش آموزشگاه بابت زحمات شایسته ایشان
از برنامه های دیگر این مراسم بود.

photo_2022-10-02_09-04-26


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page