می روم تا شاهد بی مسئولیتی ها و بی توجهی ها نباشم و بی عدالتی ها به حساب من نوشته نشود

دسته: ورزشی
۸ دیدگاه
شنبه - 7 آبان 1401

حامد پورامینی رئیس هیئت شطرنج بافق با ارسال متنی برای «بافق فردا» از استغفای خود از این سمت خبر داد.

پورامینی در این متن آورده است : به نام پروردگارعادل، به نام خداوند توانا، به نام آنکه فرمود حرکت کن تا توان را در پیکرت جاری سازم.

بنا به دستور حق حرکت کردیم، برای ساختن، برای پرورش، جهت کمک به نوجوانان و جوانان شهرم بافق، برای نگاه های کودکی که به دنبال تحقق آمال و آرزوهاش بود، برای جاری شدن لبخند رضایت بر روی لب های بچه های این دیار.

مشکلات، سختی ها و سدها راگذراندیم.کوشیدیم، جنگیدیم، درد و بی خوابی و سختی ها را به جان خریدیم که مبادا روزی وجدانمان به درد آید و به ما ندا دهد کوتاهی کردی و نکردی آنچه باید می کردی.

ادامه دادیم و جلو رفتیم، تا به نقطه ای رسیدیم که این بار بودنمان وجدانمان را به درد می آورد، زمانی که برای مشاهده عشق و علاقه آینده سازان این شهر و کشور نیامدند، آنها که میبایست می آمدند، شاید در حال برنامه ریزی برای فرزندان این شهر البته در جلسات بودند.

وجدانمان زمانی به درد آمد که برای ملاقات ساده، مدت ها در صف انتظار بودیم و به چشم به زدنی همه چیز به باد هوا می رفت. وجدان درد گرفتیم…. بگذریم.

تصورم بر این است، از این جا به بعد ماندنم وجدان درد دارد، پس می روم تا شاهد بی مسئولیتی ها و بی توجهی ها نباشم، میروم تا بی عدالتی ها به حساب من نوشته نشود.

ورزشکاران و شطرنج بازان عزیز بافقی کاستی ها را بر بنده حقیر عفو کنید، امید دارم در این مدت توانسته باشم قدمی هرچند کوچک در راه پیشرفت ورزش داشته باشم.

به امید روزهای نویدبخش و روشن برای شطرنج، ورزش و کشورم ایران

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۱۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 7 آبان 1401 - 8:15 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام.عجب!!.بپرسید چگونه آمدند خودشان و اخویشان در زمان روحانی یکی بعنوان بخشدار یکی در هیئت شطرنج.التماس دعا

    ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 8 آبان 1401 - 1:20 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    به زمزمه یِ پرنده هایِ پایین دست،
    توجهی کن
    نه هیاهویِ لاشخورهایِ حسود
    عقاب باش…
    تشکرویژه ازاقای پورامینی ‌وخسته نباشین به همه اعضای شطرنج عشق ومهری که شمابادل وجون پای شطرنج گذاشتین قابل ستایش هست.وتمنادارم به خاطرفرزندان ماکه همیشه فدای محروم بودن ازامکانات وافرادلایق بودن ازاین تصمیم واقدام صرف نظرکنید.فرزندان مابه افرادی دلسوزچون شمانیازدارند

سیدرسول این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 7 آبان 1401 - 11:51 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

واقعاحیف چنین افرادپرتلاشی که به خاطربی کفایتی مسولین کنارمیروند,تنهاهیئت فعال شهرستان رشته شطرنج بودکه اونم نتونستین نگهش دارین حیف اقای پورامینی پرتلاش وزحمتکش

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 7 آبان 1401 - 11:59 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بمونید و بسازید.به عنوان یک مادر که پسرم ترم اول رو گذرونده از عملکرد و توجه دلسوزانه هیئت شطرنج سپاسگزارم.از جناب اقای پورامینی بابت تلاش هایشان همچنین سرکار خانم طباطبایی و استاد پسرم جناب اقای یاری که همگی دلسوزانه بستری فراهم نمودید جهت آموزش و تمرین بچه ها.موفق باشید.

رضا فتاحی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 9 آبان 1401 - 9:20 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

عملکرد موفقی نداشته

راضیه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 9 آبان 1401 - 6:49 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

به نظرم تلاشش رو تو این ۶-۷ سال کرد ولی باید یه فرد توانمند تر را بزارن که رزومه قوی ای داشته باشه

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 9 آبان 1401 - 6:58 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

این شهر جوان انقلابی توانمند کم ندارد . از آقای توکلی تقاضا داریم از این ظرفیت به درستی استفاده کند و باعث پیشرفت ورزش این شهرستان از جمله شطرنج بشود ممنون

شاهان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 10 آبان 1401 - 10:44 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام من یه دانشجو هستم و یه شاغل در جامعه امروزی وبا افراد زیادی برخورد و معاشرت داشتم .
وظیفه خود دانستم که بگویم جناب اقای پورامینی ریس و مربی هییت شطرنج یک فرد متفاوت درزمانه الان بودند چراکه با چشم خود بی آنکه خود متوجه شوند. دیدم چگونه با خردسالان زیر ۷سال که هیچ فهم و درکی ازارزش زمان و هیچ هدفی در یادگیری واسه آینده ندارند. را .چگونه ایشان با حمایت های خود و با جون و دل و تعهد در کار خود برای آموزش دادن ویادگیری به آنها وقت می‌گذاشتندوتلاش خودرا میکردند و برایم جالب بود که ایشان خودشان ریس هییت بودند و می توانستند مثل افراد دیگر امروزی بشینند وفقط به فکر خزانه خود باشند و پیشرفت و آینده شاگردانشان برایشان اهمیت زیادی نداشته باشد .
یه نکته مهم به ان دسته از دوستانی که بیرون از زمین نشستند و دراین راه نبودند که سختی و مشکلات این راه را از نزدیک وبا وجود خود حس کنند .بگویم . قضاوت کردن ونظر دادن آسان است ولی بهتر است این کار را به دست خانواده هایی که فرزندانشان تحت آموزش بودند بسپاریم . و یه فردی که در شرایط و زمانه الان واقعا به کار خود تعهد دارد را حمایت کنیم .باتشکر 🙏

You cannot copy content of this page