اجرای طرح تشویقی نخبه پروری شهدای مدافع امنیت در آموزشگاه شیخ محمد تقی بافقی

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 25 آبان 1401


به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بافق ؛ محمد قائمی مدیر آموزشگاه پسرانه متوسطه شیخ محمد تقی بافقی از اجرای طرح تشویقی نخبه پروری شهدای مدافع امنیت در این آموزشگاه خبر داد.
مدیر آموزشگاه شیخ محمدتقی با اشاره به اثرات نظام تشویق در تسهیل نمودن تحقق اهداف تربیتی تصریح کرد : دستور العمل کلبه جوایز شهدای مدافع امینت در سال تحصیلی جاری در آموزشگاه با هدف تشویق و ترغیب دانش آموزان به حضور در عرصه های علمی ،فرهنگی ،ورزشی و …و همچنین هدایت استعداد و خلاقیت های دانش آموزان اجرا می شود.
وی هدف از این طرح را ترغیب و تشویق دانش آموزان به درس و همکاری در امور مدرسه عنوان و افزود : در این طرح کارت های تشویقی تدارک دیده شده که دانش آموزان با توجه به فعالیت خود ، امتیازات مثبت یا منفی کسب و در طول سال در دو نوبت از جوایز این طرح بهره مند می شوند .
محمد قایمی مشخص شدن نقاط ضعف هر دانش آموز با توجه به کارت های دریافتی منفی را از نقاط مثبت این طرح دانست و افزود : ایجاد فضای شاد و مفرح در مدرسه ، ایجاد انگیزه و علاقه نسبت به درس و مدرسه ، الگو قرار گرفتن برای سایر دانش آموزان ،کمک به رشد و توانایی ها ،ایجاد رقابت سالم ،کاهش موارد انضباطی از جمله شاخصه های این طرح می باشد.
لازم به ذکر است ؛ آموزشگاه پسرانه شیخ محمد تقی از اولین مدارس سطح شهرستان بافق می باشد که در حال حاضر حدود 200 دانش آموز در این آموزشگاه در مقطع متوسطه اول مشغول به تحصیل می باشند.

اجرای طرح تشویقی نخبه پروری شهدای مدافع امنیت در آموزشگاه شیخ محمد تقی بافقی

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page