خوشحالی مردم از تغییر، ناراحتی به خاطر انتخاب مجدد مدیر غیربومی

دسته: عمومی
۱۸ دیدگاه
دوشنبه - 21 آذر 1401


روز شنبه در سایت های خبری و فضای مجازی بافق خبری مبنی بر تغییر مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی منتشر شد.

پخش این خبر باعث واکنش هایی از طرف کارگران شرکت و مردم شد.
خوشحالی مردم از تغییر مدیرعامل بخاطر عملکرد بسیار ضعیف، همراه با ناراحتی و سردرگمی از انتخاب یک مدیر غیربومی به خوبی عیان بود و دلیل آن شعارهای دروغین فراوان و زیبای تیم مدیریتی فعلی در زمان ورود به شرکت سنگ آهن بود که با گذشت کمتر از یکسال نه تنها هیچکدام از شعارها تحقق نیافته بلکه بر خلاف دوره های قبل حتی به اهداف سالیانه دست نیافتند.

این عملکرد غیر قابل دفاع بر کسی پوشیده نیست و کارکنان شرکت آن را به خوبی درک کرده اند و عدم همراهی برخی از خواص و گروه ها با مدیر عامل فعلی علی رغم حمایت همه جانبه و دور از انتظار مردم از وی در روزهای اولیه، نشان از عملکرد ضعیف تیم مدیریتی و فشار افکار عمومی دارد، که باید مورد توجه تصمیم گیران قرار گیرد.

هرچند هنوز عده ای معدود به خاطر منافع حزبی و مالی به حمایت از مدیر فعلی و فعالیت هایی که انجام داده می پردازند و مسائلی را به دروغ عنوان می کنند که باید به این عزیزان یادآور شد که ترجیح منافع شخصی به منافع شهر و شرکت و آینده مردم چیزی جز رسوایی و شرمساری نخواهد داشت.

اگرچه می دانیم تغییرات گسترده در مدیران شرکت و مسئولیت دادن به افراد عموما کم تجربه یا نالایق به عنوان مشاور که اکثرا غیربومی و از یاران ستادی و رفقای گرمابه و تابستان مدیر و برخی مسؤلین سیاسی هستند، باعث رسیدن به این وضعیت بغرنج بوده است.

بی شک عدم ابلاغ حکم مدیر جدید بواسطه فشار مسئولین شهرستان بخاطر غیر بومی بودن مدیر عامل معرفی شده موضوعی است که بهتر بود مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد قبل از انتخاب، خواسته ها و حساسیت کارگران، مردم و مسئولین را در نظر می گرفتند تا شاهد چنین وضعیتی نباشیم.

امید است با درایت و هر چه سریعتر به این نابسامانی ایجاد شده در شهر خاتمه داده شده و فردی بومی، مناسب و توانمند انتخاب شود که برخلاف مدیر فعلی، علاوه بر آشنایی کامل با شهر و یک شرکت معدنی-صنعتی به کار مدیرعاملی به عنوان بازیچه نگاه نکند که هر از گاهی حاضر باشد از تهران آن هم با سختی و اکراه به بافق بیاید و بعد گرفتن چند عکس یادگاری برای عوام فریبی بازگردد.

همچنین از رییس صندوق بازنشستگی فولاد تقاضا می شود، تا تعیین تکلیف مدیر عامل جدید اجازه هرگونه تغییر را از تیم نابلد کنونی سلب کند تا از صدمات بیشتر به شرکت جلوگیری به عمل آید.

امضاء محفوظ


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۸۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
رنجبر بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 21 آذر 1401 - 8:55 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

فقط نگرانی از این است که دکترای سربازی نرفتمون کجابره کار و از کجا قیافه بگیره

به محتوا بچسب نه نام این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 21 آذر 1401 - 9:45 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام چندروزی هست مطالبتون رو‌میخونم نه مدیرعامل میشناسم نه پسرخاله ها ولی برام سوال شدباکی بودید والاهرجانشستم اصلاکسی براش مهم نبودکه بخوادحرف بزنه تازه منم که پرسیدم یه عده میگفتن (اهااان یه چیزایی گفتن ولی راست ودروغ مشخص نیست!)فقط کانال شمارو بررسی کردم باچندکانال دیگه واقعیت تنهاسایتی که فقط داره حالت خصومتی و‌کینه ای برخوردمیکنه شمابودیدکاش دلیلشم میگفتیدماهم بدونیم اطرافمون چخبره؟! واقعیت مطالب وتیترهای شمادرمقایسه با تیترباقی سایت هاواین هجمه وتمرکز روی یک مدیرو اطزافیانش و‌ادبیات سایت شما منو یادمنوتو‌بی بی سی میندازه درتحریک افکارعمومی باباچیزی میدونید سندبذارید داخل کانال ماهم روشن شیم این چه وضعشه ادم میخونه یادخرداغ کردن می افته

فتوحی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 21 آذر 1401 - 10:45 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اسم سایتتون را عوض کنید بی بی سی بافقی بیشتر بهتون میاد.

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 21 آذر 1401 - 10:46 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

چقدر آقای الف الف ناراحت هستن

کارمند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 21 آذر 1401 - 11:36 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

فکر کنم باید بره دنبال ارزشمندی بیچاره حاج آقا ….که خام اینا شد

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 21 آذر 1401 - 12:39 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بسیار عالی گفتی ، در مدیریت اقای حمیدیان علاوه بر اینکه در جهت توسعه معدن هیچ کار نشد متاسفانه به نیروهای متعهد وبسیجی ورزمنده وجانباز و با تجربه هم اهانت شد وانها رو از گردونه تصمیم گیری شرکت حذف کردن وبه جای انها از نیروهای بی تجربه وپروازی استفاده کردن وشرکت رو در سراشیبی سقوط قرار دادن کاری که در طی عمر شرکت سابقه نداشت فقط قولهای بزرگ دادن وگفتن ما پنجاه هزار میلیارد سرمایه گذاری میکنیم ومتاسفانه یک عده از مسئولین که متاسفانه تا جلوی پایشان را هم نمیتونن ببینن باور کردن واز او حمایت کردن
پشنهاد میکنم از یک بومی باتجربه وبا سواد ، خارج از هر حزب وگروهی استفاده شود تا بتواند این عقب ماندگی یک ساله را جبران کند وشرکت را از وضعیت پیش اومده نجات دهد

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 21 آذر 1401 - 12:52 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

یک سال است که شعار اقای حمیدیان و نزدیکانشان ، سرمایه گذاری، مبارزه با فساد و هوشمند سازی بوده است
لطفا یک نمونه واقعی اعلام کنید که سرمایه گذاری انجام شده باشد یا فسادی در زمان فلاح کشف شده باشد و یا چیزی در شرکت هوشمند شده باشد تا ایشان را لایق بدانیم
تاکید میکنم نمونه واقعی نه تبلیغاتی و مشاوره ای!!

سعید ن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 21 آذر 1401 - 12:54 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ایشون که بدون هیچ تجربه ای پست گرفت در سنگ آهن مرکزی رو میشه بدترین مدیر تاریخ سنگ آهن نامید،که شرکت رو در باتلاق برده و رو به نابودی کشانده،طوری که برای پرداخت حقوق نیروها مجبور به قرض از بانک های مختلف میباشند!!!! تنها راه نجات سنگ‌آهن‌مرکزی بازگشت آقای جواد عسکری است که تجربه لازم و کافی رو داره.مسئولین شهر هم اگر دلسوز واقعی این شهر هستن باید در سریع ترین زمان ممکن افدام کنن،وگرنه آیندگان از آنها به عنوان خائن نام میبرند.

حسینی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 21 آذر 1401 - 1:03 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

وقتی امثال مهندس شفیع رو کنار گذاشتن و خانه نشین کردن،یعنی اینا سواد کار کردن ندارن

عباس ف این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 21 آذر 1401 - 2:11 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ما هر چه صبر کردیم از اینها چیزی ندیدیم
همش نمایشگاه و نشست و دیدار و جلسه و همایش و اینها
که البته برای خیلی ها ماموریت و منافع دارد ولی برای پیشرفت شرکت یا پرسنل یا شهر ….

مهدی ر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 21 آذر 1401 - 3:52 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

روزی که مراسم معارفه حمیدیان بود جلو مسئولین و کارکنان شرکت میگفت اقوام و فامیل از من توقع کار نداشته باشن،اما دیدیم تمام پسر خاله ها و دختر ها و همسرانشون رو مشغول به کار کرد،عضو هیئت مدیر باشگاه شدن،چهار میلیارد تومن دادن به فدراسیون هندبال تا بتونن برن کره جنوبی،که اگر تمام بازیکنان باشگاه رو میخواستن با هزینه شخصی ببرن پونصد میلیون نمیشد!!!! سیصد میلیارد تومن به دستور استاندار ابرکوئی داده به ابرکوه!!!!سیصد میلیارد تومن از حقوق معادن قول داده به جاده نای بند تزریق کنه!!!!! ماهیانه فقط چهل میلیون میده دفتر …. !!!!این درد ها رو به کی بگیم آخه؟

دهقانزاده این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 21 آذر 1401 - 3:56 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مهندس شفیع بزرگ را که انسانی شرافتمند و متعهد به بافق بود براحتی کنار زدن با بی لیاقت ها و مشاورین به جاشون بیاد و جیب هاشون رو پر کنن!!!!! آهای مردم به خودتون بیاین و جلوی این … ها رو بگیرین

شهروند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 22 آذر 1401 - 6:33 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

دکتر یاراحمدی مدیر بشود خیلی خوبه.

سید محسن م این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 22 آذر 1401 - 7:27 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای حمیدیان با یک استعفا یک شهر رو خوشحال کن خواهشأ، انشالله در منصب جدید موفق باشی،دار و دسته عبدالمکی و عامریان کوچ کردن به سمت مناطق آزاد ،شما و مشاوران بی خاصیتتون هم برید همونجا کار کنین،شماها که عشق کیش رفتن و همایش گرفتن و ریخت و پاش دارین براتون بهتره که برید منطقه آزاد کیش رو در دست بگیرین تا سکونت دائم داشته باشین!!!

فتوحی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 22 آذر 1401 - 8:27 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام علیکم خبرها دیدم رئیس آموزش و پرورش با مدیر عامل دیدار نموده است هر زمان که مدیری به دیدار رئیس آموزش و پرورش رفت و بر روی صندلی انتطار رئیس آموز ش و پرورش نشست کارها درست می شود.

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 22 آذر 1401 - 8:57 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام . ای خدا دیگه خسته شدیم . خودت یه کاری بکن یا حضرت عباس

    ب،ه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 22 آذر 1401 - 3:45 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    به این مدیران میگن مدیران نیابتی، یعنی از جانب یه افرادی انتخاب میشن که با حق امضاشون حساب اون شرکت را خالی کنند

آشنا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 23 آذر 1401 - 1:41 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

مگرهرکس رزمنده وآراده بود به درد مدیریت میخوره دست از خان وخانبازی بردارین چطور چادرملو بامدبربت های عالی به حد اعلا رسیده ولی مدیرهای بافقی یک مشت بله قربانی‌های دیگران شده اند برای نجات وآبروی سنگ آهن یک مدیر مدبر اقتصادان بیارین نه هرکاری به از گاری

You cannot copy content of this page