صدور سند تک برگی برای ۷۶۸ هزار و ۵۷۴ هکتار اراضی ملی شهرستان بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 22 آذر 1401

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق گفت: در راستای اجرای طرح کاداستر اراضی ملی، برای بیش از ۷۶۸ هزار و ۵۷۴ هکتار اراضی منابع طبیعی و آبخیزداری در شهرستان بافق سند تک برگ با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک صادر گردید.
محبوبه معتمدنیا با اعلام این خبر افزود: از مساحت اراضی منابع طبیعی این شهرستان برای بیش از ۷۶۸ هزار و ۵۷۴ هکتار و ۶هزار و ۶۶۴ مترمربع، ۹۹ درصد سند تک برگ صادر شد و ۱ درصد باقیمانده در شرف اجرا می باشد.
معتمدنیا اضافه کرد: این اقدام جهت ۲۲ پلاک و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی انجام شده است.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بافق گفت: اجرای طرح کاداستر و اصلاح طرح هندسی نقشه‌ها گامی مؤثر برای کاهش میزان تداخلات اراضی ملی و املاک شخصی و کم شدن میزان اختلافات با مردم، مشخص شدن مستثنیات مردم، پیشگیری از وقوع پدیده زمین‌خواری، حفظ انفال و ثروت‌های عمومی محسوب می‌شود.
محبوبه معتمدنیا جلوگیری از جعل اسناد را از دیگر اهداف طرح کاداستر برشمرد و افزود: واقعی سازی مساحت اراضی، شفافیت در اطلاعات و پاسخگویی دقیق به استعلامات از جمله مزایای صدور اسناد تک برگی است.
وی تصریح کرد: اجرای طرح کاداستر با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک، اقدام مهم و مؤثر دولت برای ثبت مالکیت اراضی ملی در این شهرستان محسوب می شود.

صدور سند تک برگی برای ۷۶۸ هزار و ۵۷۴ هکتار اراضی ملی شهرستان بافق

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page