مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی بافق موفق به کسب نشان پیشروان ۴ستاره بهره وری شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 5 بهمن 1401
مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی بافق موفق به کسب نشان پیشروان ۴ستاره بهره وری شد


در نهمین دوره جایزه بهره وری معدن و صنایع معدنی ایران مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی موفق به کسب نشان پیشروان ۴ستاره بهره وری شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران، آئین پایانی نهمین دوره جایزه بهره‌وری معدن و صنایع معدنی با حضور رئیس هیات عامل ایمیدرو ، رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران ، روسای تشکل های معدنی ، مدیران شرکتهای معدنی و صنایع معدنی ایران در سالن همایش های ایمیدرو برگزار گردید.
در این مراسم که حمید رحیمی مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی حضور داشت مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران صاحب «چهار ستاره» در سطح پیشروان بهره وری گردید.
مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران برای چهارمین سال متوالی است که در این جایزه شرکت می کنند و با توجه به امتیاز کسب شده در بین واحد‌های زیر مجموعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران با تاییدیه سازمان بهره وری موفق به کسب نشان پیشروان چهار ستاره بهره‌وری گردیده است.

گفتنی است جایزه بهره وری بخش معدن و صنایع معدنی جایزه ای است «بخشی و تخصصی» که توسط سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به منظور فرهنگ سازی و ارتقا بهره وری بنگاه‌های دولتی و غیر دولتی بخش معدن و صنایع معدنی طرح ریزی و اجرا می شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page