نواخته شدن زنگ سبز به مناسبت هفته منابع طبیعی

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 17 اسفند 1401

روابط منابع طبیعی:
نواخته شدن زنگ سبز به مناسبت هفته منابع طبیعی در محل دبستان دخترانه یاران حضرت مهدی (عج) شهرستان بافق
به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بافق، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بافق و به میزبانی دبستان دخترانه یاران حضرت مهدی (عج) شهرستان بافق زنگ سبز به صورت نمادین در این آموزشگاه با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی و درختکاری نواخته شد.
در این مراسم که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بافق، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بافق، معلمین و دانش آموزان دخترانه یاران حضرت مهدی (عج) شهرستان بافق حضور داشتند، در ابتدا گروه قرآنی دخترانه یاران حضرت مهدی (عج) شهرستان بافق با قرائت سوره ای از کلام الله مجید آغازگر مراسم بودند و پس از اجرای دکلمه با موضوع اهمیت درخت و درختکاری، گروه سرود دانش آموزی این آموزشگاه به اجرای خود ((ایران ای افتخار من )) پرداخت.
میرعلمی معاون دبستان، ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدعوین در مراسم این آموزشگاه جهت درختکاری به مناسبت هفته منابع طبیعی، به معرفی برنامه ها پرداخته و در مورد آن ها توضیحاتی ارائه نمود.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بافق در ایراد سخنرانی خویش ضمن تبریک سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی ))عجل الله تعالی فرجه الشریف(( با اعلام گرامیداشت هفته منابع طبیعی از ۱۵ الی ۲۱ اسفند ماه هر سال افزود: اولین روز از این هفته به نام منابع طبیعی، نهضت مردمی درختکاری و امنیت زیستی نام گذاری شده است.
محبوبه معتمدنیا به ضرورت ارتقاء سطح منابع طبیعی شهرستان اشاره نمود و اضافه کرد: کاشت درخت در روز درختکاری توسط مدارس در فرهنگ طبیعت دوستی تأثیر بسزایی داشته است، وی همچنین به بحث پیشگیری از حریق ها در جنگل ها و مراتع پرداخت.
معتمدنیا از دانش آموزان خواست عضو همیاران طبیعت افتخاری شده و اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان را در امر حفظ و حراست از عرصه های منابع طبیعی یاری دهند.
وی خاطرنشان کرد: طرح کاشت یک میلیارد درخت یک طرح مردمی و به دستور رئیس جمهور در بازه زمانی چهارساله و با مشارکت کلیه دستگاههای اجرایی می باشد.
در پایان، زنگ سبز توسط سیدمحمد باقی زاده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بافق نواخته شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page