برگزیدگان اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر شهرستان بافق معرفی شدند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 25 اسفند 1401

 

در آیین اختتامیه اولین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر شهرستان بافق، برگزیدگان این دوره جشنواره، معرفی و تجلیل شدند.

 

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اولین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر شهرستان بافق؛ در آیین اختتامیه این دوره جشنواره که با حضور فرمانده سپاه الغدیر و رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد، مشاور فرهنگی استاندار یزد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، تعدادی از مسئولان و اصحاب رسانه بافق، عصر چهارشنبه بیست و چهارم اسفندماه ۱۴۰۱ در محل سینما قدس آهنشهر بافق برگزار شد، از اصغر عسکری به عنوان برگزیده شایسته تقدیر بخش گزارش تحقیقی و تحلیلی تقدیر گردید.

 

همچنین در بخش گزارش خبری، راضیه بیکی، الناز خالقدادی، علیرضا عبداللهی، حدیثه امیریان و حدیث عباسی به عنوان برگزیده شایسته تقدیر، معرفی و تجلیل شدند.

 

در بخش تیتر این دوره جشنواره، محمدصادق تفکری، صالح عباسی، امیرعباس خدامی و سیدمجتبی میرسلیمانی به عنوان برگزیده، معرفی و تقدیر شدند.

 

محمدحسین تشکری، محمود آخوندی، محمد عباسی، محمدعلی قاسم‌زاده و احمد برزگری به عنوان برگزیدگان بخش یادداشت و سرمقاله معرفی و تجلیل شدند.

 

در بخش عکس و گزارش تصویری این رویداد رسانه‌ای، محمود تقی‌زاده، امیرفرشاد تفکری، سیدمحمد علوی، محسن آخوندی و امیرعباس نارگانی به عنوان برگزیده شایسته تقدیر، موفق به دریافت تندیس جشنواره، تقدیرنامه و هدیه نقدی شدند.

 

مرضیه دهستانی، اکرم عباسی و معصومه غلامرضاپور در بخش مصاحبه این جشنواره، برگزیده شایسته تقدیر معرفی و تجلیل شدند.

 

در بخش گزارش ویدئویی اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر شهرستان بافق، محمدعلی عبداللهی، هانیه محمدی و زهرا ناظمی به عنوان برگزیده شایسته تقدیر معرفی و تقدیر شدند.

 

همچنین از میلاد قاسم زاده و مصطفی ناظمی به عنوان برگزیده شایسته تقدیر بخش مستند تجلیل شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page