رسانه های بافق مواظب باشند

دسته: مقالات
بدون دیدگاه
جمعه - 4 فروردین 1402

سلام به رسانه داران بافق

همیشه سعی می کردم اخبار بافق را به روز و از اکثر سایت های شهرستان دنبال کنم تا بتوانم از دیدگاه هر رسانه به موضوع نگاه کنم اما موضوعی که مدتی است جالب و البته ناخوشایند به نظر می رسد اختلافی است که بین رسانه ها و گاها مدیر مسئول رسانه با یکی از مدیران چه بومی و چه غیر بومی به طور آشکار خودنمایی می کند.

این روزها که بحث جابجایی مرزها داغ تر و دردآور تر از قبل شده شاهد هستیم که فعالان رسانه ای آنچنان یکدیگر را می کوبند که اگر با همین شدت و حدت با مسئولینی که در این امر و بقیه موارد کوتاهی کرده اند  برخورد می کردند، بدون شک بسیاری از چالش های شهر کمرنگ و حتی بی رنگ می شد.

بودن اختلاف دیدگاه و طرفداری از نهادی امری طبیعی است اما ای کاش رسانه های شهرمان با نشان دادن اقدامات هرکدام از مدیران مورد تایید خود به جای محکوم کردن بقیه به کوتاهی ما شهروندان را دلگرم به مسئولین می نمودند که البته اگر این رفتار آن ها ادامه داشته باشد و همچنان طرف مقابل خود را خیانتکار معرفی کنند، کم کم اعتماد و امید مردم از تمام مسئولین از بین خواهد رفت…

 

متاسفانه مورد دیگری که در برخی از رسانه ها به وضوح شاهد هستیم این است که شعارهایشان در حمایت از مدیران و مسئولان بومی با نوشته هایشان یکسان نیست و این موضوع ما شهروندان را دچار سردرگمی کرده است…. که اگر میخواهید مسئول شهرتان بافقی باشد پس چرا از مدیران بومی حمایت نمی کنید و حتی اگر کوتاهی داشته اند در کنار آن ها به کمک نمی آیید و سریع به پرتاب تیر می‌پردازید و یا کل اقدامات یک مدیر بومی سابق را نادیده می گیرید  و اگر مسئول غیر بومی را می پسندید پس چرا…..

 

و اما اصل کلام

دوستان و اساتید بزرگوار مواظب شعار ” اختلاف بینداز و حکومت کن”  باشید که یک روز وقتی به گذشته مان نگاه می کنیم شاهد آتش افروزی نباشیم.

 

سال جدیدتان پر از خبرها و اتفاقات خوب

محبوبه رنجبر بافقی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۴۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page