سامانه رصد رسانه، اولین گام در مسیر هوشمند سازی ارتباطات رسانه‌ای

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 24 اردیبهشت 1402

مدیر کانون بسیج رسانه بافق:

 

سامانه رصد رسانه، اولین گام در مسیر هوشمند سازی ارتباطات رسانه‌ای

 

مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان بافق از سامانه رصد رسانه، به عنوان اولین گام در مسیر هوشمند سازی ارتباطات رسانه‌ای خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی کانون بسیج رسانه شهرستان بافق؛ مهدی آخوندی، مدیرکانون بسیج رسانه بافق در جلسه توجیهی و آغاز به کار سامانه رصد رسانه شهرستان بافق، به این سامانه به عنوان اولین سامانه ارتباطات رسانه‌ای اشاره کرد و گفت: در بانک نظام مسائل جامعه رسانه‌ای، آنچه خلأ وجودی‌اش بیش از همه احساس می‌شد، وجود سامانه‌ای به منظور ارتباط برخط بین اصحاب رسانه و مدیران بود که با انجام مطالعات اولیه، در گام نخست، سامانه رصد رسانه با ساده‌ترین و راحت‌ترین رابط کاربری طراحی و ایجاد شد.

آخوندی ادامه داد: این سامانه به نحوی طراحی و ایجاد شده است که مسیر ارتباط دو طرفه بین مدیران و رسانه‌ها را هموار می‌سازد به نحوی که از یک طرف ارتباط عوامل رسانه‌ای با مسئولان و از طرف دیگر ارتباط مسئولان با مدیران‌مسئول رسانه‌ها تعریف شده است.

دبیر هیئت اندیشه‌ورز کانون بسیج رسانه شهرستان بافق به امکان درج پیام‌های رصد در قالب متن، صوت و ویدئو در سامانه نامبرده اشاره داشت و گفت: اصحاب شریف رسانه و همچنین مسئولان پیوسته به سامانه رصد رسانه می‌توانند به آسانی نسبت به تعاملات رسانه‌ای از جمله مصاحبه‌ها، گزارشات، خبرها، اصلاحیه‌ها، جوابیه‌ها و تکذیبیه‌ها و… اقدام کنند.

مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان بافق به ارزیابی فصلی فعالیت‌های این سامانه اشاره داشت و تصریح کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده، در برنامه داریم تا در همایش‌های فصلی دیده‌بان صبح که یکی از مهم‌ترین اهداف آن، تقویت جبهه رسانه‌ای و چابک‌سازی تعاملات رسانه‌ای مسئولان است، از مدیران رسانه‌ای و همچنین رسانه‌های فعال در سامانه رصد رسانه به عنوان پیشگامان جهاد تبیین تجلیل کنیم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page