ليست كانديداهاي جبهه متحد اصولگرايان در يزد اعلام شد

دسته: سیاسی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 1 اسفند 1390

 

دبير جبهه متحد اصولگرايان استان يزد، اسامي كانديداهاي منتخب جبهه متحد در اين استان براي انتخابات مجلس نهم را اعلام كرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه يزد، “سيدمحمد فقيهي”، يكشنبه، در جمع اصحاب رسانه، گفت: جبهه متحد اصولگرا در حوزه انتخابيه يزد و صدوق، “محمدصالح جوکار”، در حوزه انتخابيه تفت و ميبد، حجت‌الاسلام “يحيي‌زاده” و در حوزه انتخابيه اردکان، “حسين کلانتري” را به عنوان كانديداهاي منتخب خود در استان يزد معرفي و از آنها حمايت مي‌کند.

وي در خصوص حوزه انتخابيه مهريز شامل پنج شهرستان بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مهريز، اظهار كرد: جبهه به دليل گستره‌ جغرافيايي و اختلاف سلايق در اين حوزه، با وجود حضور کانديداهاي اصولگراي خوب و شناخته شده، در اين خصوص سكوت اختيار كرده و فردي را به عنوان كانديداي شاخص معرفي نكرده است.

فقيهي با پيش‌بيني مشاركت بيش از 60 درصدي مردم استان يزد در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي، گفت: بر اساس نتايج نظرسنجي‌هاي صورت گرفته كانديداهاي جبهه متحد اصولگرا از وضعيت مناسبي برخوردارند و انتظار داريم كه كانديداهاي منتخب جبهه آراء خوبي را كسب كنند.

دبير جبهه متحد اصولگرايان استان يزد، از كانديداها، راي‌دهندگان و رسانه‌ها خواست، از هر نوع جريان تخريبي بپرهيزند و تبليغات منفي نسبت به كسي نداشته باشند و مردم نيز با توجه به وظيفه شرعي و الهي خود نسبت به جامعه و نظام‌شان، در پاي صندوقهاي راي حاضر شوند.

“عباس شخصي”، مسئول ستاد انتخاباتي جبهه متحد اصولگرا نيز در اين نشست از تشكيل ستاد انتخاباتي جبهه در مركز استان و 9 شهرستان تابعه يزد خبر داد و افزود: در همين راستا 13 كميته در هر يك از ستادهاي جبهه متحد اصولگرايان استان تشكيل شده است كه فعالترين آنها كميته‌هاي دانشجويي و تبليغات هستند.

وي در ادامه به معرفي كميته‌هاي بانوان، بازرسي و سياسي و وظايف هر يك از اين كميته‌ها پرداخت.

شخصي، در خصوص اقدامات صورت گرفته در راستاي جلب مشاركت حداكثري مردم در انتخابات آتي، به حضور تبليغاتي جبهه در راهپيمايي 22 بهمن استان و توزيع 10 هزار برگ بيانيه و دو هزار و 500 تراكت حاوي پيام مقام معظم رهبري، اشاره كرد و گفت: توزيع تراكتهاي كوچك از بيانات مقام معظم رهبري در مورد انتخابات بعد از هر نماز جمعه و ارسال پيامكهاي تبليغاتي نيز در دستور كار جبهه متحد اصولگرايان استان قرار دارد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page