82درصد جمعیت استان یزد از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند

دسته: عمومی
۵ دیدگاه
سه‌شنبه - 14 آذر 1391
مدیر عامل شركت گاز استان:
82درصد جمعیت استان یزد از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند
یزد- مدیر عامل شركت گاز استان یزد گفت:حدود 82 درصد جمعیت استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی شركت گاز استان یزد، علیرضا پیله ور افزود: تاكنون بیش از پنج هزار و 926 كیلومتر شبكه گاز در استان اجرا شده كه 400 كیلومتر آن به هشت ماه نخست امسال مربوط می شود.
وی با بیان اینكه در ابتدای سال جاری تاكنون 16 هزار و 202 مشترك جدید نیز جذب شركت گاز استان یزد شده اند، شمار مشتركان این استان را 291 هزار و 594 مشترك اعلام كرد.
پیله ور تعداد انشعابات نصب شده در سال جاری را حدود هفت هزار و 400 عدد اعلام و تصریح كرد: هم اكنون شمار انشعاب های نصب شده در استان به 171 هزار و 954 عدد رسیده است.
وی درباره گازرسانی به شهر ها و روستاهای استان گفت: تاكنون 16 شهر و 101روستای استان كویری یزد زیر پوشش گاز طبیعی قرار گرفته اند و عملیات گازرسانی به سه شهر و 74 روستا در دست اجراست.
وی ادامه داد: عملیات گازرسانی به پنج شهر و 241 روستای دیگر استان نیز در دست اقداماتی نظیر انتخاب مشاور، طراحی یا انتخاب پیمانكار می باشد.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 14 آذر 1391 - 8:44 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای پیله ور خواهشاً کفر ما رو در نیار با این امار

محمود این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 15 آذر 1391 - 8:15 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای پیله ور خجالت که هنوز شهر معدنی که استان منافع زیادی از آن می برد بی گاز است

دائی رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 15 آذر 1391 - 9:25 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خیلی جالبه استان یزد 24 تا شهر داره؟؟خودش یه کشوره.تازه فکر کنم بافق رو حساب نکردن چون نه گازداره نه در حال گاز کشی هستن نه دارن مشاورانتخاب میکنن ..راستی واقعا بافق جزءکدوم یکی از این تقسیمات هست؟

حسن غصه خور این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 15 آذر 1391 - 10:35 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
متاسفانه شرکت گاز یزد و مسئولان فهیم آن ازکوچکترین محاسبات هم عاجزند
نمیخواهم آمار بدهم و آدرسی ازکارهایتان را مستندکنم ولی شما با هزینه های بسیار سنگین که به جمهوری اسلامی تحمیل کرده اید گاز را یه روستاهایی برده اید که حتی چند خانوار انگشت شمار هم در آن زندگی نمیکنند و لی شهر بزرگ و پرجمعیت بافق با آن سابقه درخشان در دوران انقلاب و در دفاع مقدس را با نا جوانمردی از محاسباتتان حذف کردید و حالا که چوب حراج به منابع مالی بیت المال زده اید به بافق که رسید بودجه تمام شد؟
اشکالی ندارد
ان الله یدافع عن الذین آمنوا…

رضادهقانزاده بافقی(رخصت) این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 15 آذر 1391 - 11:23 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام
ازقدیم یه قانون نانوشته بوده که میگه قانونی که برای 80 درصدمردم خوب باشد قانون بسیار خوبیست. احتمالا آقای پیله ور از پیروان همان قانون است و بنده خدادیده 82 درصد مردم استان ازنعمت گاربرخوردارند پس دیگه نیازی نسیت که وقت باارش خود وشرکت تابعش را صرف 18 درصد بقیه مدم کنند. راستی میگم وقتی میشه رفت یه شهردیگه زندگی کرد کی گفته…

You cannot copy content of this page