کارگاه آموزشی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دربافق برگزار شد

دسته: سیاسی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 2 اسفند 1390

کارگاه آموزشی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور فرماندار و هیئت های اجرایی ، بازرسي و نظارت در بافق برگزار شد .

فرماندار بافق هدف از برگزاری این دوره آموزشی را آشنایی دست اندرکاران انتخابات با قوانین وآئین نامه های اجرایی انتخابات مجلس عنوان کرد .

حسين ندافيان افزود : شرکت کنندگان در این دوره با نحوه رسیدگی به صلاحیت کاندیداها و چگونگی برقراری نظم و امنیت در انتخابات آشنا می شوند .

وی با بیان اینکه هدف اصلی ، تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات است اظهار داشت : از این طریق توطئه های دشمنان خنثی و نقش بر آب می شود .

ندافيان گفت: نتیجه انتخابات به حضور مردم بستگی دارد و مجریان تنها کار برگزاری انتخابات سالم و قانونی را عهده دار هستند، بنابراین نتیجه انتخابات هرچه باشد برای مجریان و دست اندرکاران ملاک قرار می گیرد.

رئيس هيات اجراي ستاد انتخابات شهرستان بافق خواستار تعامل و همکاری هئیت های اجرایی با اعضای هئیت نظارت بر انتخابات شد و بر رعایت دقیق قوانین اجرایی از سوی آنان تاکید کرد .

فرماندار بافق تعداد شعب اخذ رای در این شهرستان بافق را 34 شعبه اعلام کرد و گفت : 11 شعبه اخذ رای بصورت سیار و 23 شعبه بصورت ثابت پیش بینی شده است و بیش از 700 نفر در امر برگزاری انتخابات مشارکت خواهند کرد .

در ادامه مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات استان يزد گفت : هیچ یک از اعضای هیئت اجرایی و ناظرین شورای نگهبان نباید در حوزه انتخابیه با داوطلبین انتخابات خویشاوندی نسبی و سببی داشته باشند .
 
“ميربهبودي” با تاکید بر ایجاد نظم کامل در محل شعب اخذ رای افزود : در این دوره از انتخابات برای تمامی اعضای شعب کارت شناسایی تهیه می شود که باید در معرض دید مراجعه کنندگان قرار گیرد .

وی بر امانتداری مسئولین اجرای انتخابات تاکید کرد و گفت : وحدت و همدلی ، ضابطه مندی و پرهیز از باند بازی از راهکارهای لازم برای برگزاری انتخابات سالم است .

گفتني است حاضرین در این دوره با فرآیند 25 گانه مربوط به انتخابات و سامانه اتوماسیون جامع انتخابات آشنا شدند


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page