مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاههای بافق

دسته: دانشگاه
بدون دیدگاه
شنبه - 18 آذر 1391
 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز بافق ، به مناسبت یوم الله 16 آذرماه مراسمی با سخنرانی معاونت تامین نیروی انسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با بحث در خصوص جنبش نرم افزاری و تولید علم با حضوراساتید و بیش از 200 دانشجو در دانشگاه پیام نور مرکز بافق برگزار شد.

“حسین میرزایی” ضمن گرامیداشت این روز مبارک و بیان اینکه مسئولین عزیز ما باید به سرمایه گذاری در حوزه های پژوهش ,خلاقیت ونوآوری بپردازند تا هدف دانشجو تنها مدرک گرایی نباشد وی در خصوص ضرورت و اهمیت جنبش نرم افزاری پرداخت و بیان داشت که همچون این حدیث که العلم سلطان (علم اقتدار است)، مانیز باید پایه های علمی خود را تقویت نموده و به تقویت جنبش نرم افزاری بها دهیم .

این مراسم با قرائت مقاله ای در خصوص و قایع و حوادث 16 اذز سال 1332  توسط یکی از دانشجویان پایان یافت .

…………………….

به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو ، مراسمی برای گرامیداشت این روز ، در دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار شد.

در این مراسم که با تلاش روابط عمومی و در محل تالار آفرینش منعقد گردیده بود، دکتر اکبر غفوری، برای دانشجویان سخنرانی کرد.

موضوع سخنرانی این استاد دانشگاه یزد که با عنوان “مذاکره با آمریکا ، آری یا نه” بود ؛ مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.
غفوری در سخنان خود با تشریح دلایل موافقان و مخالفان برقراری رابطه با آمریکا، به جنایات آمریکا در ایران اشاره کرد و با توجه به هویت استکبارستیزی جمهوری اسلامی ایران، هرگونه رابطه با این کشور را مخالف سیاست ضد استکباری ایران اسلامی دانست.
گفتنی است در ادامه این برنامه از ۲۹ نفر از دانشجویان برتر و ممتاز درسی واحد بافق در سال تحصیلی ۹۱-۹۰ ، با اهداء لوح و هدیه تقدیر شد.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page