انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد اسلامی

دسته: اخبار ایران , دانشگاه
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 22 آذر 1391
انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد اسلامی، نوبت دوم برای بهمن سال 91 از روز چهارشنبه مورخ 22 آذرماه آغاز می‌شود و تا شنبه 2 دی‌ماه ادامه دارد.
ناصر اقبالی رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر گفت: کلیه افراد حاضر در جلسه کارشناسی ارشد سال ۹۱ که در مرحله اول اعلام نتایج (شهریور ماه) موفق به پذیرش در واحدهای دانشگاه آزاد نشده‌اند و یا افرادی که در مرحله دوم اعلام نتایج پذیرفته شده‌اند، لیکن در واحد دانشگاهی محل پذیرش ثبت نام نکرده‌اند، مجاز به انتخاب رشته در این مرحله هستند.
واجدین شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون به آدرس www.azmoon.org کارت اعتباری ۱۲ هزار تومانی خریداری کرده و نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.
رئیس مرکز آزمون خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند ده کد رشته را بر اساس علاقه انتخاب کرده و در سایت ثبت نام کنند.
دکتر اقبالی تأکید کرد: انتخاب و پذیرش واجدین شرایط صرفاً بر اساس نمره کل و اولویت های ده گانه داوطلبان صورت می گیرد، لذا از داوطلبان خواسته می شود در اولویت بندی خود بر اساس علاقه دقت لازم را به کار گیرند .
وی به داوطلبان توصیه کرد: قبل از خرید کارت، به سایت مراجعه کرده و از پذیرش تکمیل ظرفیت رشته محل مورد نظرشان مطمئن شوند و بعد از آن اقدام به خرید کارت کنند چون در غیر این صورت امکان استرداد وجه ثبت نام وجود ندارد و علاقه مندان متضرر می‌شوند.
وی در پایان اعلام کرد: اعلام نتایج پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت نیمسال دوم، در نیمه دوم دی ماه اعلام می‌شود و شروع به تحصیل این گروه از بهمن ماه سال جاری است.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page