نشست سیاسی گردان الزهرا (س) بافق برگزار شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 25 آذر 1391
با حضور 200 نفر از اعضای این گردان
نشست سیاسی گردان الزهرا (س) بافق برگزار شد
 نشست سیاسی گردان‌های الزهرا (س) بافق با حضور بیش از 200 نفر از اعضای این گردان برگزار شد.
 احمدعلی زارع‌زاده از هادیان سیاسی سپاه الغدیر استان یزد در این نشست با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی و ضرورت اجرای آن در جامعه اظهارداشت: امروز دشمنان نظام با اجرای تحریم‌های گوناگون سعی در ایجاد فتنه و تفرقه در کشور دارند و از طریق فشارهای اقتصادی می‌خواهند مردم را نسبت به امام و انقلاب بدبین کنند.
احمدعلی زارع‌زاده افزود: موضوع اقتصاد مقاومتی و مقاومت مدبرانه مطرح شده از سوی انقلاب اسلامی، مستلزم ارائه راهبردها و تدوین برنامه‌های عملیاتی نوینی است که ‌باید با بازنگری برنامه در مقابله با جنگ اقتصادی تحمیلی دشمن مورد ‌توجه برنامه‌ریزان و مدیران ارشد اجرایی کشور قرار گیرد.
وی عنوان کرد: در بازخوانی فرمایشات رهبر معظم انقلاب می‌توان اقتصاد مقاومتی را در رویارویی و تقابل با اقتصاد وابسته و مصرف ‌کننده قرار داد، اقتصادی که‌ منفعل نیست و در مقابل اهداف اقتصادی سلطه ایستادگی کرده و سعی در بومی‌‌سازی آن بر اساس اهداف خود دارد.
زارع‌زاده، دفاع مقدس را بهترین الگوی اجرای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: همان گونه که بسیجیان در دوران دفاع مقدس توانستند با از خودگذشتگی و رشادت در برابر دشمنان اسلام ایستادگی کنند، امروز هم با الگوگیری از این رشادت‌ها و پیروی از بیانات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی به خوبی به وظایف خود عمل کنند.
وی همچنین قیام امام حسین (ع) و روشنگری‌های حضرت زینب را بهترین نمونه برای ایثار و از خودگذشتگی عنوان کرد و یادآور شد: بسیجیان ولایت‌مدار باید با بهره‌گیری از این قیام و پیروی از خودگذشتگی و ایثار حضرت زینب (ع)، در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام ایستادگی کنند/عبداللهی

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page