عملیات اجرائی مرحله پایانی پروژه مسکن مهر کویر بافق با مدیریت تعاونی ادامه خواهد یافت.

دسته: عمومی
یک دیدگاه
دوشنبه - 27 آذر 1391

عملیات اجرائی مرحله پایانی پروژه مسکن مهر کویر بافق با مدیریت تعاونی ادامه خواهد یافت.

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق با اعلام این خبر گفت با توجه به جمع بندی‌های اخیر که در استان و شهرستان و با محوریت تعاونی به نمایندگی از اعضای محترم داشتم و با توجه به مصلحت و منافع متقاضیان و نیز بررسی‌های دقیق و کارشناسی صورت گرفته خاتمه کار پیمانکار پروژه اعلام و با تحویل کارگاه به تعاونی (کارفرما) کار پیگیری میگردد.

علی اصغر نوری شادکام گفت این توافق که بر اساس شرایط عمومی پیمان به عمل آمد با رعایت جوانب کار و شرایط فعلی تعاونی اتخاذ گردید.

وی به یکسری الزاماتی که منجر به انجام این توافق گردید اشاره کرد و گفت با توجه به اینکه دوران مشارکت وام تعاونی به زودی خاتمه می یابد لذا می‌بایست به منظور عدم وارد شدن خسارت تاخیر ، هر چه سریعتر کار شروع گردد. مضافاً به اینکه بحث آزادسازی مرحله نهایی وام که مبلغ قابل توجهی است منوط به فعال گردیدن مجدد کارگاه بوده ، و حتی ادامه فعالیت‌های تعاونی کارخانجات هم به آزادسازی وام مشترک پروژه گره خورده لذا این اقدام جهت فعال شدن کارگاه ، حائز اهمیت بود.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق همچنین گفت توافق اخیر متضمن چند شرط هم بود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

1- تاخیر غیرمجاز پیمانکار محاسبه و مبلغ دقیق آن جهت پرداخت به تعاونی به پیمانکار اعلام که وی متعهد به پرداخت آن گردید.

2- در خصوص تعدیلات و مابه‌التفاوت که معمولاً در اکثر قراردادها وجود دارد در این پروژه هم به همان مبلغی که به صورت علی‌الحساب از طرف تعاونی قبلاً پرداخت گردیده بود و معادل یک چهارم مبلغ مورد ادعای پیمانکار بود طرفین به توافق رسیدند.

3- در خصوص مصالح پای کار و موجود در انبار پس از بررسی و ارزیابی کارشناس رسمی ، آن مقدار از مصالح که مبلغ ریالی آن قبلاً توسط تعاونی پرداخت شده بود تفکیک و در خصوص نحوه محاسبه مابقی مصالح و نحوه استفاده از آن در کارگاه بین طرفین توافق حاصل گردید.

4- در مورد کار انجام شده به لحاظ حجمی و ریالی با محوریت نظر کارشناس رسمی و بررسی نمایندگان دو طرف توافق به عمل آمد.

نوری شادکام همچنین گفت در طول مدتی که انجام آیتم‌های قرارداد فی مابین تعاونی و پیمانکار معطل بود امور مربوط به انجام شبکه فاضلاب و آسانسور پیگیری و قرارداد آن منعقد شد و همچنین امور مربوط به شبکه های انتقال آب و برق نیز پیگیری گردید.

وی گفت حال که شاهد تحویل کارگاه به تعاونی هستیم امیدواریم تعاونی در مهلت باقی مانده از سال جاری بتواند تمامی جبهه های کار را فعال تا هرچه زودتر امکان تقسیط وام متقاضیان فراهم گردد.البته تعاونی با پیمانکاران متعددی وارد مذاکره گردیده که برخی از آنها اعلام آمادگی نموده و بعضاً در حال آماده سازی بلوک‌ها و تجهیز کارگاه هستند.

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق همچنین خاطرنشان کرد در این مرحله از کار آنچه حائز اهمیت است همراهی اعضا با مدیران تعاونی و توجه آنها به یکسری واقعیت‌های موجود و مشکلات کار به منظور خاتمه هرچه سریعتر کار می باشد.

نوری شادکام گفت مسئولین استان و شهرستان نیز قول هرگونه همکاری خصوصاً در بحث مساعدت در امر فاضلاب و آماده سازی پروژه را از طریق شورای مسکن استان و شهرستان داده‌اند و اعضاء هم باید به تعهدات کامل خود در پرداخت سهم آورده مساعدت نموده و به تعاونی در جهت پیشبرد اهداف موردنظر کمک نمایند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 28 آذر 1391 - 12:00 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

برادر من الا که زمین در بافق گران هست کنار مسکن مهر زمین 200 متری 25 میلیون است 25 میلیون هم خرج میکنی میشه یه خونه با زیر بنا120 متر و یک حیاط بزرگ ولی حالا باید برای خانه های 70 متری که هم از نظر تاسیسات و فاظلاب و هم ازنظر ساخت مشکل دارد و تا بحال 21 میلیون پول دادن و باید 4 میلیون بدهند و در کل با وام دولت 50 میلیون برای هر نفر خانه درامده اونم چه خونه هایی ” خودتان قضاوت کنید

You cannot copy content of this page