پایان دنیا در نقاط مختلف جهان +تصاویر

دسته: اخبار ایران
یک دیدگاه
شنبه - 2 دی 1391

رولاندو زاپاتا فرماندار ایالت یوكاتان مكزیك كه خانه‌اش در یكی از شهرهایی است كه بیشترین پیروان مایا در آنجا زندگی می كنند گفت: خوشبختانه، این روزها ترویست‌های بسیاری به این كشور آمده و كسب و كار رونق یافته است. ما اعتقاد داریم كه پایان دوره تقویمی مایاها آغاز دروه جدیدی است و ما نسبت به آن بسیار خوش‌بین هستیم.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، طبق شايعات و خرافاتي که بخصوص در چند روز گذشته درباره پايان دنيا، ادعا شده بود که روز جمعه 21 دسامبر سال 2012 در ساعت 11:11 صبح دنيا نابود خواهد شد، اما نه تنها چنين اتفاقي نيفتاد بلکه بسياري از همان مردم خرافاتي در سراسر دنيا به چشن و پايکوبي پرداخته‌اند.

1.jpg

به گزارش ديلي‌ميل، قرن‌هاست که پايان تقويم دوره‌اي قوم مايا که امروز است پايان دنيا ناميده مي‌شد. طبق شايعات صورت گرفته با تمام شدن تقويم قوم مايا ادعا شده بود که دنيا نيز پايان خواهد يافت، اما بسياري از مردم در مکزيک و آمريکاي مرکزي گرد هم آمده‌اند تا پايان تقويم مايا را جشن بگيرند.

2.jpg

استراليا يکي از کشورهايي است که خورشيد ابتدا در آنجا طلوع مي‌کند. صفحه فيس‌بوک سازمان گردشگري استراليا پر از پست‌هايي است که در آن نوشته شده است آيا کسي در اين کشور زنده مانده است؟اما لحظاتي پيش اين سازمان در صفحه فيس‌بوک خود نوشت: ما همه زنده و سر حال هستيم”.

3.jpg

دانشمندان تايوان که پايان دنيا را به سخره گرفته‌اند، دو ماکت اهرام معروف قوم مايا و يک ساعت شمار الکترونيک در بالاي آن قرار داده‌اند به همراه يک تلسکوپ.

4.jpg

کوهستان بوگارش در فرانسه که ادعا شده تنها جاي امن زمين پس از پايان دنيا خواهد بود، مهمان حدود 110 هزار نفر مردم خرافاتي بود که با پايان نيافتن دنيا در حال بازگشت به خانه هستند.

5.jpg

ديويد ماريسون، دانشمند ارشد مرکز پژوهش‌هاي ناسا در فيلمي کوتاه ظاهر شد و باز هم شايعات را بي‌پايه و اساس دانست و آن را يک کلاهبرداري بزرگ ناميد.

اين دومين ويدئويي است که ناسا در تلاش براي کمک کردن شايعات فرستاده است.

6.jpg

پيشگوهاي مکزيکي که اين روزها بازار داغي دارند با پايان نيافتن دنيا دوباره مدعي شده است که امروز زمين ميدان مغناطيسي عظيمي از مرکز کهکشان دريافت خواهد کرد.

7.jpg

به گزارش ديلي‌تلگراف، مايا که تقويم قوم مايا را 200 سال پيش ساخت پيش‌بيني کرده است که تا پايان دنيا 394 دوره تاريخي خواهد گذشت.

8.jpg

رولاندو زاپاتا فرماندار ايالت يوکاتان مکزيک که خانه‌اش در يکي از شهرهايي است که بيشترين پيروان مايا در آنجا زندگي مي کنند گفت: خوشبختانه، اين روزها ترويست‌هاي بسياري به اين کشور آمده و کسب و کار رونق يافته است. ما اعتقاد داريم که پايان دوره تقويمي ماياها آغاز دروه جديدي است و ما نسبت به آن بسيار خوش‌بين هستيم.

9.jpg
ثبت: 5:17 PM 1391/10/1

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۰۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 4 دی 1391 - 8:30 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اينها ديوونه اند

You cannot copy content of this page