4 شهرستان یزد نظام پزشکی مستقل خواهند داشت

دسته: علمی - پزشکی
۲ دیدگاه
شنبه - 2 دی 1391

خبرگزاری فارس: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد از برگزاری انتخابات سازمان نظام پزشکی یزد در چهارم اسفندماه جاری در استان یزد خبر داد و گفت: چهار شهرستان استان یزد بر اساس قانون می‌توانند نظام پزشکی مستقل داشته باشند.

محمدرضا وفایی نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند تا چهارم دی‌ماه برای شرکت در انتخابات نظام پزشکی ثبت‌نام کنند.

وی افزود: انتخابات نظام پزشکی همزمان با سراسر کشور هر چهار سال یک‌بار در دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار می‌شود.

وفایی نسب عنوان کرد: با ابلاغ هیئت نظارت مرکزی وزارت بهداشت، شهرستان‌های واجد شرایط که بیش از 100 پزشک، ماما، داروساز و کارشناس علوم آزمایشگاهی داشته باشند نیز می‌توانند نظام پزشکی مستقلی داشته باشند که در استان یزد چهار شهرستان یزد، میبد، اردکان و طبس واجد شرایط لازم بوده و می‌توانند در انتخابات شرکت داشته باشند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام عنوان کرد: پس از ثبت‌نام کاندیدا و انجام بررسی لازم و مشخص شدن صلاحیت افراد، کاندیداها می‌توانند از 23 بهمن ماه تا دوم اسفند به تبلیغات بپردازند و در نهایت در چهارم اسفندماه انتخابات برگزار می‌شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 2 دی 1391 - 11:52 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

طبق معمول همه چیز برای شهرستان های سوگلی استان است خداوند ریشه هرچی بی عدالتی است بخوشکاند

Dr این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 6 دی 1391 - 1:04 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

نه عزیز دل ربطی به سوگلی بودن نداره،مربوط به تعداد دکترای شهرستان هاست،تعداد دکتر های میبد و اردکان با بافق قابل قیاس نیست!!!

You cannot copy content of this page