دهستان بهادران مهریز به بخش تبدیل می‌شود

دسته: عمومی
یک دیدگاه
یکشنبه - 3 دی 1391
نماینده مردم مهریز در مجلس خبر داد
دهستان بهادران مهریز به بخش تبدیل می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: با قول مساعد وزیر کشور، دهستان بهادران مهریز به بخش تبدیل می‌شود.

حجت‌الاسلام دخیل‌عباس زارع‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از مهریز با بیان اینکه قول مساعد وزیر کشور در مورد بخش شدن دهستان بهادران صادر شده، اظهار داشت: در دیدار با رئیس جمهور مشکلات و درخواست‌های حوزه انتخابیه مطرح و یکی از این مشکلات که دستور مساعد آن از سوی دفتر رئیس جمهور صادر شد، تبدیل شدن دهستان بهادران مهریز به بخش بود.

زارع‌زاده خاطرنشان کرد: پس از پیگیری این درخواست، دفتر رئیس جمهور در نامه‌هایی به معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور دستور فوری رسیدگی، مساعدت و اعلام نتیجه را صادر کرد که امید است با توجه ویژه استاندار یزد، این امر هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد.

نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح ارتقا دهستان بهادران و تعدادی از مجموعه‌ها و روستاهای مجاور از توابع بخش مرکزی مهریز به بخشی مستقل، چندین سال است که از استانداری یزد تهیه و به وزارت کشور ارسال شده است.

وی با بیان اینکه قبلا کارشناسان تقسیمات کشوری نیز از منطقه بازدید کرده‌اند، متذکر شد: با توجه به قابلیت‌های کم نظیر بهادران به ویژه شرایط جغرافیایی، زیست محیطی، برخورداری از واحدهای صنعتی و تبدیلی کشاورزی، 7 هزار هکتار باغات پسته، معادن سرب و روی مهدی آباد همچنین تک بخش بودن شهرستان مهریز با وسعت 6720 کیلومتر مربع، این خواسته به حق الهی به زودی محقق خواهد شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
حسن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 4 دی 1391 - 8:53 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

فقط مهریز را بچسب بافق و بهاباد را ولش

You cannot copy content of this page