حضور آیت الله سید احمد خاتمی در بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 4 دی 1391
امام جمعه بافق در جلسه ستاد 9دی خبر داد:
حضور آیت الله سید احمد خاتمی در بافق
 امام جمعه بافق از حضور امام جمعه موقت تهران به منظور سخنرانی در مراسم گرامیداشت نهم دیماه در بافق خبر داد.
 حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی در جلسه برنامه ریزی ستاد 9دی با حضور سرپرست فرمانداری بافق و جمعی از مسئولان محلی  ضمن گرامیداشت این روز تاریخی و حماسی اظهار داشت :
امام جمعه بافق با تاکید بر ضرورت گرامیداشت هرچه باشکوهتر حماسه تاریخی ملت بزرگ ایران د رروز نهم دیماه افزود: به همین منظور مراسم بزرگداشتی با حضور اقشار مختلف مردم و مسولان شهرستان در صحن امام زاده عبدالله بافق برگزار می شود.
وی از همه نهادها و ادارات شهرستان برای برگزاری مراسم نهم دی ماه در شهرستان بافق خواست تا با برنامه ریزی و هماهنگی به عظمت و شکوه آن بیفزایند.
دبیر ستاد بزرگداشت نهم دی در بافق نیز با اشاره به اين که اين حماسه از بطن مردم مسلمان و ولایی برخاست گفت: رمز جاوندانگی این روز بزرگ همان ولایتمداری و بصیرت مردم بود که به صورت خودجوش در میان مردم ایجاد شد .
بمانعلی باقیان بر ضرورت تبیین زوایای حماسه 9 دی در جامعه تاکید کرد و گفت: نسل جوان و فرهیخته جامعه باید با این حماسه تاریخی بیشتر آشنا شوند.
  وی گفت: در نهم دی ماه ملت ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی این روز وفاداری خود را به انقلاب اسلامی و رهبرشان و انزجار خود را از فتنه انگیزی دشمنان به نمایش گذاشتند.
در این نشست اعضای ستاد با ارائه راهکارهای و برنامه های خود جهت برگزاری باشکوه مراسم نهم دیماه در شهرستان بافق تبادل نظر کردند و تصمیاتی را اتخاذ نمودند.
دعوت از خانواده معظم شهدا ، فضاسازی محل برگزاری مراسم ، نصب بنر و پارچه نوشته های این مناسبت در سطح شهر ، ایستگاه پذیرایی ، پوشش تصویری مراسم از سوی صداو سیما ، نام گذاری یک از مکان های شهرستان به نام نهم دی و … از مهمترین برنامه هاو مصوبات این نشست بود.
مراسم گرامیداشت نهم دی ماه در بافق جمعه هشتم  دی ماه بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی آیت الله سید احمد خاتمی در صحن امام زاده عبدالله بافق با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.
 عبداللهی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page