دعوت ارشاد یزد از خبرنگاران برای ارسال مقاله علمی به دومین سمینارعلمی شهرورسانه

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 5 دی 1391

اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان یزد از خبرنگاران و صاحب نظران علوم ارتباطات دعوت کرد تا مقالات و تحقیقات خود را به دومین سمینارعلمی شهرورسانه ارسال نمایند.

بنابراین گزارش،دومین سمینار شهر و رسانه نهم اسفند ماه امسال به میزبانی تبریز برگزار می شود.

این سمینار با هدف فرآهم آوردن بستری مناسب به منظور ارایه نظریه های کارشناسی و تخصصی و ارایه راهکارهای قابل اجرا به منظور شناساندن نقش رسانه ها در حل معضلات شهری و ترغیب روزنامه نگاران به طرح مسائل شهر و مدیریت شهری و شناساندن اصحاب رسانه و مطبوعات به عنوان پل ارتباطی ما بین شهروندان و مدیران شهری برگزار می شود.
تاثیر متقابل رسانه و توسعه شهری، رسانه شاخصی برای ارزیابی درجه مدنیت در شهر، تحلیل محتوای مطالب مربوط به مسایل شهری در رسانه ها در دوره های مختلف، هنر زبان مشترک رسانه و شهر، شهر ایرانی و اسلامی و نقش رسانه در آن از جمله این محورها است.

نقش و کیفیت رسانه در شهر پایدار، نقش رسانه در دیپلماسی شهری، دیالوگ بین اهالی رسانه و ساکنان شهری، نقش رسانه ها در توسعه شهرهای ایران در یکصد سال گذشته، جایگاه ادارات فرهنگی و ارشاد اسلامی و سازمان های فرهنگی و هنری شهرداری ها در مدیریت شهری، ارزیابی شرایط حاکم بر روابط عمومی شهرداری های کشور و همچنین بررسی تعامل شهرداری ها و شوراهای شهر با رسانه ها از دیگر محورهای این سمینار به شمار می روند.
سی ام دی ماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین سمینار شهر و رسانه اعلام شده است که  مقالات باید به زبان فارسی نوشته شده و دارای عنوان، چکیده، کلمات کلیدی، متن اصلی( شامل روش کار، بحث و نتیجه گیری)، فهرست منابع و پیوست ها باشد.
به صاحبان مقالات برتر علاوه بر اهدای جوایز نفیس ، فرصت سخنرانی و ارایه مقاله در سمینار نیز داده خواهد شد.

بر اساس این گزارش علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان دی ماه جاری به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان امام خمینی، چهارراه آبرسانی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امور مطبوعات و تبلیغات ارسال نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.eana.ir مراجعه کنند.

این گزارش می افزاید، در دومین سمینار شهر و رسانه که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز برگزار می شود، خانه مطبوعات استان، معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری تهران، صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، انجمن صنفی انبوه سازان مسکن و ساختمان آذربایجان شرقی، دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، بسیج رسانه، موسسه فرهنگی و هنری سلوی نصر، شرکت سرمایه گذاری ساختمانی برج نما، کانون فرهنگ و هنر و ادب آذربایجان شرقی و پایگاه خبری تحلیلی نصر نیوز مشارکت دارند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page