شهرستان بافق دارای مدیران بومی توانمند، فکور و فهیمی است که می تواند در جهت پیشرفت شهرستان نقش عمده ای ایفا کنند.

دسته: اقتصادی
یک دیدگاه
چهارشنبه - 6 دی 1391

معاون برنامه ریزی استاندار:
شهرستان بافق دارای مدیران بومی توانمند، فکوروفهیمی است که می تواند در جهت پیشرفت شهرستان نقش عمده ای ایفا کنند.
طبق قولی که محمد جواد عسکری مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی در ارتباط با کلنگ زنی گندله، اصلاح خط کنسانتره، بهره برداری از کنار گذر سنگ آهن داده بود صبح امروزبا حضور معاون استاندار، هیئتی ازچین با همراهی مشاوران ایرانی ،مسئولان شهرستان این امر محقق شد.

IMG_3855
به همین منظور گردهمایی به میزبانی شرکت سنگ آهن مرکزی درسالن همایش های آهن شهر برگزار شدکه در ابتدا ضمن نمایش کلیپی از بیوگرافی معادن وظرفبت های شهرستان بافق، شرکت یوهان چین نیز کلیپی ازتونایی های شرکتهای زیرمجوعه در صنعت فولاد سازی را به نمایش گذاشت .
در ادامه محمدرضا بابایی، معاون برنامه ریزی استانداربا اشاره به ظرفیت بالای شهرستان بافق در زمینه توسعه کارخانه های جوار معدنی گفت :
شهرستان بافق دارای مدیران بومی توانمند،فکور وفهیمی است که می توانند در جهت پیشبرد طرح ها صنعتی و عمرانی نقش عمده ای ایفا کنند که در این راستا آقای عسکری وتیم مدیریتی وی می توانند این طرحها را به سرانجام برسانند ووظیفه استانداری است که از این طرحها پشتیبانی کند تاانشاءالله احداث این پروژهها اتفاق مبارکی برای بافق باشد
وی ادامه داد: بنده روزهای خوبی برای کلیه شهرستان های استان خواستارم و انتظار دارم مسئولان جوری کار کنند تا پیشرفت بافق فراتر ازاینها باشد.
حجت السلام سید جواد سلیمانی، امام جمعه بافق ضمن خیر مقدم به مهمانان گفت:این جلسه ماندگاری درطول تاریخ شهرستان بافق خواهد شدزیرا به دنبال اجرای این طرح ها ضمن اینکه اقتصاد شهرستان بافق پویا می شود مشکل اشتغال جوانان این دیارنیز مرتفع می گردد.
محمد جواد عسکری، مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ضمن برشمردن مشکلات سالهایی گذشته در جهت احداث گندله شهرستان بافق،تصریح کرد:
در حدود سه یا چهار سال پیش استارت احداث کارخانه گندله سازی خورده شد وبنا به مسائلی عملیاتی نشده که پس پیگرهای مستمر برای اخذ مجوز از شورای اقتصاد، در حال حاضربا اجرای این امر مهم گام ارزنده ای در تکمیل چرخه فولاد برداشته شدوقطعا روز به یاد ماندنی برای مردم شریف بافق خواهد بود
وی ادامه داد: جهت آسودگی خاطر مردم برای اجرای کارخانه گندله سازی روزشماری در محل سایت ودر سطح شهرستان قرارمی گیرد تا اگردراجرای طرح مذکور کوتاهی صورت گرفت مردم خود، راجع به این امر قضاوت کنند.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن عنوان کرد: امروزاجرای طرح اصلاح خط کنسانتره نیز در دستور کارداریم که بابهره برداری از آن،علاوه برافزایش عمرمفید معدن، میزان عیارسنگ آهن بالاتر رفته به طوری که محصول نهایی با ارزش افزوده بهتری تولید می شود.
وی در پایان پیشنهاد داد که برای کادر سازی نیروی زبده وماهر،مشاوران شرکت پیمانکار گندله با همکاری سنگ آهن از طریق فنی وحرفه ای از همین الان به فکر تربیت نیرو جهت بالابردن راندمان کاری باشند.
لو،مدیرعامل شرکت Mcc با ابراز خرسندی از سفر به ایران گفت:
گروه Mcc زیرمجموعه دولت مرکزی چین است که با تولید ۸۰۰میلیون فولاد مدیریت نود درصدی صنعت فولاد چین را برعهده دارد این تولید سهم ۵۰درصدی فولادچین در جهان است .
وی ادامه داد: این گروه توانایی ساخت کلیه پروژهای جوارمعدنی شامل آلگومراسیون و گندله وفولاد وغیرو را از ابتدا تا انتها دارد که در کشور های مختلف مانند ویتنام وتایوان ودیگر ایالتهای چین در حال اجرای پروژه های مذکور می باشدوافتخار می کنیم که با پشتیبانی وهماهنگی شرکت سنگ اهن جهت بالا بردن اعتماد ورضایتمندی هرچه سریعتر این پروژه در موعد مقرر به سرانجام برسانیم.
لازم به ذکر است کارخانه پنج میلیون تنی گندله سازی با همکاری کنسرسیومی شامل دو شرکت ایرانی(کارون دزدشت وانرژی گسترنصیر) به همراه شرکت چینی(MCC )با واحدهای زیرمجموعه آن شرکت در مدت ۳۶ماه احداث می شود که در نهایت نزدیک به ۱۹۰میلیون یوروهزینه در برداردوزمینه اشتغال زایی مستقیم ۶۰۰نفر وغیر مستقیم ۲۰۰۰نفرفراهم می کند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
ميرسليماني این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 9 دی 1391 - 1:56 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

محمد رضا بابايي نمي خواهد بلبل زباني كند كه گوش مردم از اين حرفهاي فصلي پر است او بررسي و پاسخ دهد چرا گند له سازي بافق سر از اردكان در آورد؟فولادش به لطف سفيد رو سياه در ميبد اجرايي شد وحالا دوباره كلنگ مي زنند؟ او واقعا به آيات قرآني كه در سينه دارد اعتقاد دارد وبا همان باور مي آيد كلنگ مي زند يا اين مراسم نيز همانند قبلي هاست؟

You cannot copy content of this page