9دی همچون عاشورا در تاریخ انقلاب جاودانه است

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
جمعه - 8 دی 1391
امام جمعه بافق:
9دی همچون عاشورا در تاریخ انقلاب جاودانه است
 امام جمعه بافق روز 9 دی ماه را تبلور اراده ملت دانست و گفت: دلبستگی مردم به اسلام و نظام در 9 دی ماه 88 برای جهانیان ثابت شد و این روز همانند عاشور در تاریخ نظام و انقلاب ماندگار است.
  حجت‌الاسلام سیدجواد سلیمانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بافق با گرامیداشت سالروز حماسه تاریخی و بزرگ 9 دی ماه 88 اظهار داشت: مردم شرافتمند ایران اسلامی که نتوانستند بی‌حرمتی‌ها و هنجارشکنی‌های عده‌ای فریب خورده و دشمن نظام در عاشورای 88 را تحمل کنند، با حضور خود با ارزش‌های نظام و انقلاب تجدید میثاق کردند و بساط فتنه را برچیدند.
امام جمعه بافق با بیان اینکه حرکت فتنه‌گران در عاشورای 88 برای براندازی نظام شکل گرفته بود، افزود: مردم ایران اسلامی با بصیرت و آگاهی و تبعیت از ولایت فقیه به صحنه آمدند و نشان دادند که پای ارزش‌های اسلامی و دینی خود تا پای جان ایستاده‌اند.
وی حضور گسترده آحاد ملت مسلمان ایران را در این روز تاریخی و بزرگ را ستود و بیان داشت: دلبستگی مردم به مقدسات و ارزش‌های اسلامی و نظام در این روز بر همگان ثابت شد.
سلیمانی با اشاره به نقشه دشمنان در براندازی نظام و انقلاب خاطرنشان کرد: حرکت مذبوحانه استکبار جهانی و صهیونیسم که با برنامه‌ریزی وهابیت و سلطنت طلب‌ها در ایران شکل گرفته بود، توسط مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی خنثی شد و مردم جواب یاوه‌گویی‌های این قدرت‌های استکباری را با حضور خود در روز نهم دی دادند.
امام جمعه بافق خلق حماسه 9 دی را برخاسته از بصیرت و دشمن شناسی و آگاهی ملت بیدار ایران دانست و گفت: عشق به ولایت و حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در وجود مردم ایران اسلامی همواره هست و این روز همانند عاشورا در تاریخ نظام و انقلاب ماندگار خواهد ماند.
سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت 12دی ماه سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان یزد بیان داشت: خاطرات پر از شور و شوق و برکات این سفر هیچ‌گاه از مردم ولایتمدار استان یزد محو نخواهد شد.
امام جمعه بافق به آثار این سفر تاریخی و مهم اشاره کرد و افزود: سفر مقام معظم رهبری به استان یزد نه تنها برای شهر یزد بلکه برای همه شهرستان‌ها به ویژه شهرستان بافق منشا خیر و برکات زیادی بود.
وی با بیان روند اجرایی برخی از پروژه‌های مربوط به سفر مقام معظم رهبری در شهرستان بافق عنوان کرد: دستاوردهای این سفر هم در بخش فرهنگی و هم عمرانی موجب عمران و آبادانی در همه زمینه‌ها شده است.
سلیمانی به پروژه احداث باند بزرگراه یزد بافق اشاره کرد و افزود: این پروژه که از دستاوردهای بزرگ سفر مقام معظم رهبری به استان یزد است در حال حاضر از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است.
امام جمعه بافق در ادامه سخنان خود به سالروز تشکیل جهادکشاورزی اشاره کرد و بیان داشت: خدمات این نهاد مقدس در دوران دفاع مقدس و بعد از آن قابل تقدیر است.
وی با بیان فعالیت‌های انجام شده در بخش کشاورزی در استان و شهرستان بافق خاطرنشان کرد: خدمات انجام شده در بخش‌های مختلف کشاورزی در استان در راستای خدمت به کشاورزان موجب شکوفایی این بخش شده است.
تحلیل تصویب پیش نویس قانون اساسی مصر و نقش آن در آینده این کشور، بررسی مفاد پیش‌نویس قانون اساسی مصر و دلیل مخالفت برخی از گروه‌ها با این قانون، بررسی عوامل تحکیم خانواده در اسلام و … از مهم‌ترین مسائلی بود که امام جمعه بافق در خطبه‌های نمازجمعه این هفته به آن اشاره کرد/ عبداللهی

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page