حماسه نهم دی روز تجدید میثاق با منویات رهبری است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 9 دی 1391

فرماندار بافق : حماسه نهم دی روز تجدید میثاق با منویات رهبری است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، فرماندار بافق در پیامی سالروز حماسه بزرگ نهم دی را گرامی داشت و اظهار داشت : نهم دی تجلی خروش ملتی عاشورایی و روز بصیرت و عشق و ارادت به ولی امر مسلمین جهان و پیام روشنی به همیشه تاریخ بود.

مهدی خاوری حماسه نهم دی را روز تجدید میثاق با منویات رهبری بیان کرد و افزود: حماسه نهم دی ماه، انقلاب مجدد مردم ایران در دفاع از قرآن، اسلام و بویژه ولایت فقیه بود. در روز 9 دی ملت توانستند با بصیرت و عشق به ولایت نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده و در مقابل تهاجمات و ناتوانی فرهنگی دشمنان، نسل جوان جامعه را بیمه کنند.

وی یکي ديگر از مهمترين پيام‌هاي اين روز را اسلام خواهي و ايستادگي ملت ايران بر آرمان‌هاي اسلامي دانست و عنوان کرد: کساني که در اين روز به ميدان آمدند نشان دادند حاضر نيستند کوچکترين خدشه‌اي بر اصول و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي وارد شود.

فرماندار بافق تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با ژرف اندیشی و تدبیری حکیمانه، جریان فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری را به زیبایی درهم شکسته و این چالش را به فرصتی ماندگار برای نمایش اقتدار، مشروعیت و عظمت ایران اسلامی بدل کردند.

خاوری با اشاره به حضور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در روز نهم دی ماه سال 88 گفت: مردم ایران با حضور آگاهانه و آزادانه خود عوامل فتنه را در جای خود نشاندند و توطئه های دشمنان را بار دیگر با اقتدار هرچه تمام خنثی کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بار دیگرضمن گرامیداشت یوم الله نهم دی ماه ،روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، همراه  با ملت بصیر تجدید بیعت خود را با آرمانهای  امام راحل عظیم الشان (ره) ، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) اعلام می نمایم


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page