انتخابات صحنه همبستگی ملت ایران است /همه در این صحنه حاضر شویم

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
جمعه - 5 اسفند 1390

امام جمعه بافق :

انتخابات صحنه همبستگی ملت ایران است /همه در این صحنه  حاضر شویم

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافق گفت: انتخابات صحنه آزمایش و همبستگی ملت ایران است و هر کس به نظام و انقلاب وفادار است در این صحنه حاضر شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق حجت الاسلام سلیمانی د رخطبه های نماز جمعه این هفته بافق با تاکید بر  اهمیت حضور مردم در صحنه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : مردم  نظام و انقلاب خود دوست دارند و همانطور که در گذشته با حضور خود در صحنه های مختلف به نظام و انقلاب اعتبار دادند در انتخابات اینده نیز با مشارکت پررنگ خود نظام را بیمه می کنند.

وی مجلس شورای اسلامی را مظهر اقتدار مردم و نظام عنوان کرد و افزود:دشمنان انقلاب با برنامه ریزی و تبلیغات وسیع خود قصد دارند مانع از حضور مردم در پای صندوق های رای شوند که با درایت و بینش بالای مردم این توطئه نیز خنثی می شود.

سلیمانی انتخاب فرد اصلح را یادآور شد و بیان داشت : همه باید با تحقیق و آگاهی و مطالعه فردی را انتخاب نمایند که به اسلام ناب و قانون اساسی و و لایت فقیه وفادار باشد.

امام جمعه بافق همچنین  اشاره به فرمایشات حضرت امام در مورد انتخاب فرد موردنظر تصریح کرد:  مردم برای انتخاب اصلح باید فردی  را انتخاب نمایند که نسبت به  احکام اسلامی و دینی متعهد باشد.

وی همچنین در ادامه آغاز تبلیغات نامزد های انتخابات نهمین دوره مجلس را خاطر نشان کرد و افزود: تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی باید سالم ، صحیح و قانونی باشد و همه نامزدهای انتخاباتی بر اساس این اصول اقدام نمایند.

خطیب جمعه بافق گفت: نامزدهای انتخاباتی که صلاحیت آنان مورد تائید شورای نگهبان قرار گرفته برای همه مردم  مورد احترام هستند و آنان نیز باید با صداقت دیدگاههای خود برای مردم تشریح کنند.

سلیمانی به وظایف نمایندگاه مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و بیان داشت : قانون وظیفه هر نماینده را در مجلس مشخص کرده است و در این زمینه نامزدهای انتخاباتی به گونه ای عمل کنند که بتوانند در دنیا و آخرت پاسخوی مردم باشند.

وی در رابطه با برنامه های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی مجلس افزود: همه کاندیداها و طرفداران آنها بر اساس قانون برنامه های تبلیغاتی را انجام دهند و از هرگونه اسراف کاری در این زمینه بپرهیزند و سعی کنند به خاطر مقام کسب کرسی، یکدیگر را تخریب نکنند.

امام جمعه بافق با یادآوری اهداف شوم دشمنان نظام در خدشه دار نمودن انتخابات آینده گفت: دشمن قصد دارد امنیت انتخابات مجلس را برهم زند که همه مسئولین و مردم باید هوشیار باشند و برای انجام یک انتخاباتی آرام و به دور از حاشیه اقدام کنند.

سلیمانی گفت : امروز دشمن با دامن زدن به اختلافات و ملتهب نشاندادن فضای سیاسی کشور و زیر سوال بردن سلامت انتخابات و ترویج عدم اعتماد مردم به نظام  در پی ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .

تبریک میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) و  تحلیل گوشه هایی از زندگی آن بزرگوار، ضرورت اهمیت دادن جوانان به ازدواج اسلامی ، بررسی نقش خانواده سالم در پیشرفت جامعه ، دعوت از مردم جهت جلوگیری از دامن زدن به برخی اتفاقات اخیر بافق و … از مهمترین مسائلی بود که امام جمعه بافق در خطبه های این هفته به آن اشاره کرد.

علی عبدالهی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page