برگزاری نخستین همایش فضای مجازی در بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 5 اسفند 1390

مسئول بسیج سایبری شهرستان بافق خبر داد

برگزاری نخستین همایش فضای مجازی در بافق

مسئول بسیج سایبری ناحیه مقاومت بسیج بافق از برگزاری نخستین همایش فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.

محمدحسن شایق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما  اظهار داشت: این همایش یک روزه با حضور فرماندار شهرستان بافق، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق و بیش از 500 علاقمند به فعالیت در فضای مجازی برگزار شد.

وی افزود: این همایش که با همکاری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برگزار شد، اهدافی چون آشنایی قشر دانشجو و دانش‌آموز با فضای مجازی، لزوم حضور در جبهه‌های جنگ نرم و… را دنبال می‌کند.

شایق با اشاره به لزوم آشنایی با تهدیدات نرم یادآور شد: امروز با توجه به فن‌آوری های نوین دنیا، کمتر شاهد تهدیدات نظامی هستیم و این خود دلیلی بر لزوم فراگیری و آشنایی با فضای مجازی و سایبری برای قشر‌های مختلف به ویژه دانش‌آموزان است.

مسئول بسیج سایبری شهرستان بافق اظهار امیدواری کرد: برگزاری این همایش‌ها، آغازی برای حرکت خودجوش جوانان در راستای فعالیت‌های سایبری باشد.

وی افزود: در سال 91 کارگاه‌های فضای مجازی و آموزش جنگ نرم را در شهرستان بافق راه‌اندازی خواهیم کرد و در این راستا حوزه بسیج سایبری در این شهرستان دایر شده است.

شایق ادامه داد: این روزها و با نزدیکی به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شاهد فضایی مسموم در دنیای مجازی هستیم که جوانان ما باید کاملا بر آن واقف باشند و با حضور پرشور و حماسی خود دشمنان این نظام را مثل همیشه مایوس و ناامید کنند

علی عبدالهی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page