اردکان و میبد دارای مدارس سمپاد می شوند / بافق باز هم از این امتیاز جا ماند

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
چهارشنبه - 13 دی 1391

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مدارس سمپاد به منظور ارتقا کیفیت تحصیلی و با حذف مدارس شبانه روزی نمونه در سطح استان ایجاد می شود.
محمد کاظم رحیمی نژاد در حاشیه بازدید از مدارس شهرستان بافق اظهار داشت: با حفظ کیفیت مدارس نمونه و با این هدف که دانش آموزان در کنار خانواده به رشد و بالندگی شخصیت برسند این مدارس تاسیس می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: به شهرستانهایی که تاکنون تعداد دانش آموزان آنها به حدنصاب رسیده و مدرسه نمونه هم ندارند مجوز تاسیس مدارس سمپاد داده می شود.
وی تصریح کرد: این مجوزها به طور عمده در مقطع راهنمایی و به ندرت در مقطع متوسطه صادر می شود.
رحیمی نژاد با بیان اینکه بیشتر شهرستانها از مدرسه نمونه برخوردارند، افزود: هم اینک مدارس سمپاد در نواحی یک و دو یزد در مقطع راهنمایی راه اندازی شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش یزد اضافه کرد: شهرستان های میبد و اردکان که واجد شرایط سمپاد هستند در سال تحصیلی آینده از داشتن اینگونه مدارس برخوردار خواهند شد.
سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان که به اختصار سمپاد نامیده می شود زیر نظر وزارت کشور با هدف شناسایی و شکوفایی استعدادهای درخشان در سطوح مختلف تحصیلی فعالیت دارد.
منبع :مهر


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 14 دی 1391 - 11:57 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بابا یک دکل دیجیتال ساده را که تمام اقایان مسئول دم ساعت از مقابله با تهاجم فرهنگی صحبت می کنند نتوانستند برای مردم بیاورند حالا می خداهید مدرسه تیز هوشان برایتان بزنند

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 15 دی 1391 - 11:02 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بابا آموزش وپرورش بافق که توی این فکرها نیست …

You cannot copy content of this page