آنچه زارعزاده درپنجمین جلسه بصیرتی کانون توسعه ارزشها گفت

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
سه‌شنبه - 19 دی 1391

یک شخص حزب الهی باید با عملش دیگران را امر به معروف و نهی از منکر کند

دخیل عباس زارع زاده در آغاز سخنان خود در جلسه بصیرتی کانون توسعه ارزشها با بیان اینکه این مکان و این جمع شباهت زیادی به سنگر جمعی های مناطق عملیاتی می دهد گفت:ما که دیگر باید خواب شادی های شبهای عملیات را ببینیم خیلی ها به جبهه آمدند و عاشق شدند چرا که آنجا خدا بود و شادی های الهی.

نماینده مردم بافق افزود برخی فکر می کنند حزب الهی بودن یعنی تسبیح دست گرفتن و سر به زیر انداختن و گیر دادن در حالی که یک حزب الهی واقعی وسط میدان است آن هم با امر به معروف عملی یعنی :«کونوا دعاه الناس بغیر السنتکم».

دخیل عباس زارع زاده خطاب به حضار گفت:در تربیت باید اولا افراد را تشویق کرد و از طرف دیگر خود را به تغافل زد مانند امیرالمومنین که قاضی بود اما به سرعت کسی را حد نمی زدو حتی مقصر هم نمی کرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت ما باید جمعهایمان را طوری بچینیم که همه بتوانند حضور داشته باشند و بین خودما و دیگران خط کشی ای نداشته باشیم.

IMG_9656

تعریفهای بنده از ندافیان کار دستمان داد

وقتی متوجه شدم آقای ندافیان بازنشست شده اند خیلی ناراحت شدم چرا که بنده به ایشان خیلی امید داشتم چرا که معتقدم ایشان بدو و زحمت کش بود و ای کاش از او تعریف نکرده بودم ضرر کردیم.

بنده معتقدم اگر فرماندار آگاه،بیدار،دلسوز، دونده و خوش فکر باشد باعث می شود خیال نماینده از شهر راحت باشد.خیلی ها عجله داشتند برای انتخاب فرماندار و گزینه های خوبی هم مطرح شد تا اینکه متوجه شدم آقای خاوری فرمانداری بافق را قبول کردند و از این موضوع بسیار خوشحال شدم چرا که آقای خاوری از جامعه نخبگان است، متدین است و از همه مهمتر اینکه هم جسارت داد هم حقارت نفس ندارد.

یزد تابلوی بی عدالتی است

نماینده مردم 5 شهرستان استان یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار مجمع نمایندگان استان با رئیس جمهور به ایشان گفتم یزد نماد بی عدالتی است و این بی عدالتی در دولتی هست که برای اجرای عدالت آمده بود. به رئیس جمهور گفتم تابلوی بی عدالتی در بافق نمایان است و اینها همه به خاطر رانت و رانت خوری است که شما باید پی گیری می کردید.

IMG_9655

راه اندازی سامانه برای نوروز

سومین سخنران پنجمین جلسه بصیرتی کانون توسعه ارزشها گفت بنده برای نوروز بافق در صدد راه اندازی سامانه ای هستم تا بافقی های غیر مقیم بافق را در تهران دور هم جمع و از نظراتشان استفاده و آنها را به کار بگیرم و شهرداری منطقه 9 تهران میزبانی این برنامه را قبول کرده است.

زارعزاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت ما برای منافع شهر باید زحمت بکشیم ،خطوط را حذف کنیم و با همه در ارتباط باشیم

ما نوکر اصفهانی ها نیستیم

دخیل عباس با بیان اینکه ما نباید بگذاریم معادن جدید هزینه مفت خوری دیگران بشود گفت ما نوکر اصفهانی ها نیستیم و با ایجاد کارخانه های جوار معدنی حتی نیم کیلو سنگ به آنها نخواهیم داد.

زارعزاده مطرح کردن انتقال آب از خزر به کویر را نزد رئیس جمهور یاد و از نظرات موافق وی در این خصوص هم سخن گفت.

مردم اصولگرای بافق به آدم عوضی رای نمی دهند

نماینده مردم بافق در مجلس نهم در خصوص انتخابات ریاست جمهوری در خرداد 92 گفت :افرادی چون ولایتی،حداد عادل و قالباف کسانی هستند که طیف اصولگرا و پیروان امام و رهبری به آنها نظر دارند.

از طرف دولت مشائی،نیک زاده و لنکرانی مطرح هستند. از طیف اصلاح طلبان برخی ساز تحریم انتخابات می زنند و عده ای دنبال عارف هستند و عدهای خاتمی را تحریک می کنند که به میدان بیاید.ما هم در مجلس به آقای لاریجانی گفته ایم اگر کاندیدا شدی باید رای بالایی بیاوری.

بنده معتقدم مردم متدین و اصولگرای بافق هیچ وقت به آدم عوضی رآی نداده و نخواهند داد

IMG_9659

در حوزه انتخابیه بنده کاری نشده

زارعزاده با بیان اینکه آقای احمدی نژاد معتقد است در زمان ریاست جمهوری وی به اندازه طول دولتهای دیگر کار شده است ولی بنده در حوزه خودم چیزی نمی بینم به ایشان هم گفته ام از اعدادی که می گویید هزینه شده حداقل در بافق و بهاباد و خاتم کاری نشده در ابرکوه شاید یک چیزهایی باشد.

دخیل عباس زارعزاده با بیان اینکه تحریمها برای ما در صادرات و واردات مشکلاتی ایجاد کرده است ولی نمی توان موضوع تحریم را برای مردم باز کرد.

باید بافق را بسازیم

دخیل عباس زارعزاده در ادامه سخنان خود گفت باید بافق را به گونه ای بسازیم که همه افتخار کنند برای زندگی به بافق برگردند چرا که در زیر پای این مردم طلا وجود دارد

کسی که غم دل مردم را بردارد بدون حساب و کتاب وارد بهشت می شود

زارعزاده گفت حزب الهی واقعی کسی است که عزت مردم برایش مهم باشد و نگذارد خلق خدا خفت و خواری بکشند او افزود کسی که غم دل مردم را بر می دارد بدون حساب و کتاب وارد بهشت می شود.

از 52 نامه داده شده به رئیس جمهور 7 نامه مربوط به بافق بود

زارعزاده در پاسخ به سؤال دبیر کانون توسعه ارزشها مبنی بر گزارشی از ما حصل دیدار با رئیس جمهور گفت از 52 نامه داده شده به رئیس جمهور 7 مورد مربوط به بافق بود که  در آن مسائلی چون گاز،راه ،کارخانه های جوار معدنی گنجانده شده بود و جزئیاتش را از مسؤل دفتر بنده در بافق بپرسید.

IMG_9658

برای آمایش سرزمینی نیاز به کارگروه در بافق داریم

زارعزاده در پاسخ به سؤال یکی از حضار در مورد حرف و حدیثها پیرامون معادن و آنومالی های بافق گفت آنومالی d 19 که می گویید بنده نمی دانم کجاست ولی طرحی به نام آمایش سرزمینی به کمیسون شوراها امده که خوشبختانه بنده عضو این کمسیون هستم و به جد پی گیری خواهم کرد و برای این موضوع نیاز به تشکیل یک کارگروه قوی داریم.

آقای آسایش همه ظلم کردند تو دیگر چرا؟

زارعزاده در خصوص موضوع دیجیتال بافق خطاب به مدیر صدا و سیمای استان گفت:آقای آسایش همه ظلم کردند تو دیگر چرا؟شما باید منادی عدالت باشی چرا در موضوع دیجیتال بین شمال و جنوب استان فرق می گذارید؟مگر آنها پول داده اند؟

زارعزاده خطاب به آسایش افزود تا 22 بهمن صبر می کنم و اگر موضوع دیجیتال این شهرها حل نشد با حضور خبرنگاران علیه مسؤلین صدا و سیما سخنرانی خواهم کرد.

ادامه دارد


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
دلسوز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 19 دی 1391 - 9:40 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت مسئولین سایت بافق فردا
فقط می خواستم از جناب آقای زارع زاده تشکر کنم تا الان نماینده ای به این رُکی ندیده بودم که با کسی شوخی داشته باشد و تمام حقایق و دردها را می گوید . ان شاء الله خدا خیرش دهد و در راهی که در پیش رو دارد موفق و موید باشد و مشکلات تمام شهرستان های حوزه ( ابرکوه ، مهریز ، خاتم ، بافق و بهاباد ) را پیگیری کند تا ان شاالله به نتیجه نیز برسد . به نظر بنده حقیر مسائلی مانند گاز ، جاده ی بافق ، گیرنده ی دیجیتال ، اصلاح حوزه انتخابیه ( که واقعاً الان اوج عدالت در آن دیده می شود! ) ، کارخانه های جوار معدنی و … اگر سریعتر برای بافق حل شود به عنوان نماینده ای همیشه جاویدان در خاطره ی مردم ولایی بافق خواهند بود.خداوند یار و یاورتان باشد.

به به این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 19 دی 1391 - 1:35 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

از 52 تا 7 تا اگر درصدی هم حساب کنیم باز در حق بافق …

محمد رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 19 دی 1391 - 6:22 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای دخیل حرف هایتان خیلی جذاب وقشنگ است ولی در عمل باید ثابت کنی وهرگزبه ضررشهرستانهای حوزه انتخاببه خود با نمایندگان دیگر استان لابی نکنی.

You cannot copy content of this page