چشم انداز روشن بافق اطمینان به آینده را افزایش می دهد

دسته: عمومی
۴ دیدگاه
چهارشنبه - 20 دی 1391

معاون بسیج ستاد کل نیروهای مسلح:

چشم انداز روشن بافق اطمینان به آینده را افزایش می دهد

معاون بسیج ستاد کل نیروهای مسلح گفت:چشم انداز روشن بافق الگوی جامعی است که اطمینان به آینده را افزایش می دهد.

سردار سرتیپ پاسدار ˈحسین صالحی اصلˈ درگفت و گو با ایرنا دربافق: افزود: شهرستان بافق یک الگوی بسیار جامع است که می تواند در سطح کشور مفید واقع شود .

معاون بسیج ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: همکاری و صمیمیت بین روحانیت، سپاه و سیستم های اجرایی شهرستان بافق الگو ساز و امیدوارکننده است.

صالحی اضافه کرد این انسجام انسان را در فضایی قرار می دهد که از این مجموعه ،بوی خوش معنویت را استشمام می کند.

وی از شهرستان بافق به عنوانن یک الگوی بسیار جامع یاد کرد که می تواند در سراسر کشور تعمیم یافته و مفید واقع شود.

سرتیپ صالحی ادامه داد: همچنین امنیت خوبی هم از حیث اخلاقی و معنوی و هم از لحاظ کاری، در شهرستان بافق جاری است که امیدوارم پایدار باقی بماند.

معاون بسیج ستاد کل نیروهای مسلح افزود: در بیت الرضا(ع) بافق حس خاصی به انسان دست می دهد که آدمی احساس می کند، معنویت از تمام وجودش جوشان و متبلور است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: که این فضای معنوی در سراسر میهن اسلامی تعمیم پیدا کند تا انشاا… آینده فرزندان ایران اسلامی به برکت این معنویت تضمین شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 20 دی 1391 - 8:21 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای سردار قربون شکل ماهت بشم، بعد از این همه نامهربانی مسئولان استان بر سر بافق آوردنند هنوز می گویید بافق می تواند الگو باشد

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 20 دی 1391 - 9:22 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

نمردیم ودیدیم خبری از بسیج وسپاه در این سایت آمد به هرحال تشکر

دلسوز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 21 دی 1391 - 6:13 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام خدا پدر و مادر یکی از بزرگان بافق را بیامرزد که همیشه می گفت چه فایده دارد یک نفر که از بیرون می آید مرتب تعریف و تمجید کند باید فکری به فکر ترقی و پیشرفت شهر بود. 

رضایی جانباز شیمیایی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 22 دی 1391 - 8:12 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سردار محترم ضمن تشکر از نظر مثبت شما در مورد شهرمون راست میگویید اینجا همه چیز آرام است این مردم همان رزمند گان دیروزند که هرقسمت از جبهه که نیاز به شجاعت بیشتری داشت بچه های این شهر جلودار بودند نمیدانم حکایت شاخ شمیران را شنیده اید یا نه من آنجا بودم.هفتاد درصد گردان بچه بافقی بودند هنگامی که حضرت امام خامنه ای حضور مردم را درصحنه میخواستند این مردم با جان ودل وارد صحنه میشدنداما. آرام آرام این مردم از عرش به فرش کشیده میشوند حتما خبر دارید معدن وسختیهایش مال ماست در امد وکیفش مال دیگران هنوز جاده. گاز. حتی آنتن دیجیتال که هر روستایی دارد نداریم .سردار ما هنوز چوب اصلا حات را میخوریم سوگلی استان در زمان اصلاحات با پشتوانه لایه های بالای حکومتی نقشه شهرمان را به نفع خود تغیر داده معادمان را به یغما میبرند وقصه چادر ملو باز در حال تکرار شدن است .در اطراف آریز و آنو مالی های آن که اردکانیها با حمایت شخص خاتمی اصرار بر مالکیت آن دارند.سردار این مردم تابحال برای انقلاب کم فروشی نکرده اند اما آیا مسئولین هم در انجام وظایفشان انصاف را رعایت کرده اند؟این را آیندگان بهتر تشخیص میدهند.

You cannot copy content of this page