برگزاری مراسم زیارت ازبعید در بافق

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 21 دی 1391
پنج شنبه صبح ساعت 7 اداره آموزش و پرورش / جمعه صبح بعد از دعای ندبه در صحن امامزاده عبدالله بافق
 
مراسم قرائت زیارت ازبعید از حرکت های بسیار ارزشمندی است که در طول چند سال اخیر در سطح کشور برگزار می‌شود و تداوم اجرای این زیارت به همراه اجرای برنامه های مفید فرهنگی و دینی در ترویج سیره نبوی موثر خواهد بود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق در گفت و گو با واحد مرکزی خبر با بیان اهمیت زیارت ازبعید گفت: وجود مبارک رسول اکرم (ص) سرشار از فضیلت‌های انسانی و صفات حمیده و پسندیده و آراسته به سجایای نکوی اخلاقی بود و برای تبیین سیره نبوی باید از ابزارهای مختلف از جمله برگزاری مراسم قرائت زیارت ازبعید بهره گرفت.
 
عذرا کریمی با اشاره به رسالت نهادهای فرهنگی در تبیین و نهادینه کردن فرهنگ اسلامی و ایرانی افزود: با توجه به موج بیداری اسلامی ملت های منطقه قرائت این زیارتنامه می تواند نقش تاثیرگذاری در جهت ایجاد وحدت و یکپارچگی در بین اقشار مختلف ایفا کند.
وی با بیان اینکه ستاد بزرگداشت پیامبر اعظم در بافق تشکیل شده خاطر نشان کرد: دو برنامه در این ستاد با همکاری اعضاء در سالروز رحل پیامبر اکرم اجرائی می شود.
کریمی گفت: قرائت زیارت ازبعید در نمازخانه ادارات دولتی و اجرای مداحی و مراسم یکپارچه قرائت این زیارت روز جمعه  در صحن امام زاده عبدالله (ع) بافق بعد از دعای ندبه از مهمترین تصمیمات این ستاد بود.
عبداللهی

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page