چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام شهید حبیب الله افضلی جزستانی با معرفی قهرمان خود پایان یافت

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 24 دی 1391

 

بافق- اختتامیه فوتسال
چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام شهید حبیب الله  افضلی جزستانی با معرفی قهرمان خود پایان یافت.
مراسم اختتامیه این جام با حضور افشین پیروانی  سرمربی تسم سنگ آهن ،  کادر فنی تیم سنگ اهن ، بخشدار مرکزی بافق، فرمانده حوزه شهید قدوسی و جمعی از مسئولان محلی و مردم  بافق و  در سالن ورزشی کوثر این شهرستان برگزار شد.
افشین پیروانی در این مراسم با تقدیر از ورزشکاران بافقی و اعلام رضایت از حضور خود در بافق گفت: مردم شهرستان بافق از فرهنگ بالا یی برخوردارند و دارای استعدادهای بزرگی در زمینه ورزش می باشند.
سرمربی تیم سنگ اهن بافق با تاکید بر ضرورت توجه  مسولان شهرستان به ورزش جوانان افزود: حضور تیم های ورزشی در رشته های مختلف نشان از علاقمندی جوانان به امر ورزش است .
وی از حمایت های مردم شهرستان از کادر فنی و بازیکنان تیم سنگ آهن بافق تقدیر کرد و بیان داشت : ورزشدوستان و تماشگران با حضور خود در ورزشگاه شهدای بافق همواره به این تیم امیدواری داده اند و باعث موفقیت تیم می شوند.
این دوره از مسابقات با حضور 8تیم و 50ورزشکار به صورت گروهی و در یک دوره 15روزه در سالن ورزشی شهدای گمنام و کوثر بافق برگزار شده است .
در دیدار نهایی این جام تیم شهید خالقدادی توانست با نتیجه 2بر یک تیم محبان چهارده معصوم را شکست دهد و به قهرمان این دوره از رقابت ها شود.
در بازی رده بندی نیز تیم شهدای شادکام با ضربات پنالتی از سد تیم شهید افضلی گذشت و مقام سوم را کسب  نمود.
این مسابقات به میزبانی پایگاه مقاومت شهدای جزستان با همکاری حوزه شهید قدوسی ، بخشدارمرکزی بافق  ، اداره تربیت بدنی بافق و پایگاه نبی کرم شرکت سنگ آهن مرکزی برگزار شد.
بافق- عبداللهی

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page