امروز بزرگ ترین حربه دشمن از بین بردن فرهنگ اسلامی ودینی در بین خانواده های ایرانی است .

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
شنبه - 2 آذر 1392

 

 در نشست مانور فرهنگی زنان بافق مطرح شد؛
رییس اداره فرهنگ واسلامی شهرستان بافق در جلسه مانور فرهنگی زنان شهرستان بافق گفت: امروز بزرگ ترین حربه دشمن از بین بردن فرهنگ اسلامی ودینی در بین خانواده های ایرانی است .
عذرا کریمی  افزود :شکست دشمن در تهاجم نظامی برای سلطه بر کشورهای اسلامی باعث تهاجم فرهنگی وجنگ نرم و رسوخ در فرهنگ غنی واسلامی خانواده ها وجایگزین کردن فرهنگ غلط ونادرست غرب به جای آن می باشد.
وی خاطر نشان کرد:  غربی ها با کم رنگ نشان مسایل دینی واسلامی وجذابیت ها در مدل ورنگ  وتغییر در ایین وروشهای زندگی تلاش در عوض کردن افکار واعتقادات وباورهای مردم وکم رنگ کردن روحیه ایثار وشهادت واز خود گذشتگی در جامعه قصد رسیدن به اهداف خود را دارند.
رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بافق عنوان کرد: اینترنت .ماهواره .رادیو وتلوزیون ابزارهایی هستند که جامعه امروزی را درگیر خود کرده اند و تاثیر به سزایی در ترویج وانتقال فرهنگها دارد واستفاده نا به جا از هر کدام می تواند در فروپاشی خانواده مذهبی وانقلابی نقش  مهمی ایفا کند  .
وی در ادامه به نقش مهم وتاثیر گذار زنان در خانواده ها اشاره کرد وگفت :اگر نقش زنان در جامعه ما به خوبی دیده شود واز پتانسیل زنان ایمنی جامعه وخانواده در مقابله با تهاجم فرهنگی غرب را در پی خواهد داشت و مقابله با تهاجمات فرهنگی را تسریع خواهد کرد.
کریمی خاطر نشان کرد :اعتیاد یکی از تهاجمات فرهنگ نادرست غرب در جامعه امروزی است که زنان با آلوده نشدن با آن می توانند آرامش را به خانواده های خود هدیه کنند چرا که اگر در خانواده ای آلوده باشد دیگر آن خانواده وجامعه مفهومی ندارد .
وی در ادامه بیان کرد:این زنان ومادران جامعه ما هستند که می توانند طریقه برخورد با تهاجم فرهنگی را در فرزندان وخانواده ها آموزش دهند ویا این که جایگزین خوبی را برای آن داشته باشند واین محقق نمی شود مگر در دادن آزادی بیان و بالا بردن روحیه آنها در مسایل فرهنگی واجتماعی کشوراست
کریمی اضافه کرد:  زنان با بالا بردن سطح آگاهی دینی واسلامی وتلاش در داشتن خانواده دینی ومذهبی می توانند در مقابله با هر کدام از نشانه روی های دشمن در افکار واعتقادات خانواده خود نقش مهمی در خنثی سازی ونا امیدی دشمن برای رسیدن به هدف تهاجم غربی داشته باشند
در ادامه این جلسه دبیر شورای عالی زنان در شهرستان بافق گفت :صداقت در بین افراد خانواده و اهمیت دادن به دین نماز ونهادینه کردن آن در خانواده وداشتن پوشش مناسب در خانه وحفظ تعادل در خانواده از اصولی است که میتوان از شاخصه های مهم خانواده اسلامی ایرانی نام برد ورعایت آن در گرو حمت زنان خانواده است
سیده  السادات میرعلمی گفت :حمایت مسئولین از زنان وایده ها وافکار آنها در بخش های فرهنگی واجتماعی باعث رشد وبالندگی همراه با آرامش در جامعه می شود
نشست مانور فرهنگی  زنانبافق به مناسبت هفته بسیح  با حضور اعضائ شورای عالی زنان بافق  ونمایندگان خواهران در ادارات وارگانهای شهرستان در کانون جوانان بسیج جهت برنامه ریزی در خصوص اجرای همایش مانور فرهنگی مقابله با جنگ نرم واستفاده از ظرفیتهای سایر نهادها بربرگزار گردید.
بافق- عبداللهی

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
یاس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 2 آذر 1392 - 12:59 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

کدوم فرهنگ؟؟؟؟ از اون تمدن کهن چیزی نمونده. همه چی رو هم میندازین گردن غربی ها اما هزاران برابر از اونها بدتریم… در 6 ماهه اول سال 92 به طور متوسط روزانه 412 طلاق ثبت شده در فساد اقتصادی چهارمیم در اعدام به نسبت جمعیت اولیم… چی داریم که بخان ازمون بدزدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 2 آذر 1392 - 11:00 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

قابل توجه یاس :

همین ایده ی شما بوی غرب زدگی می ده و مغرضانه

ما فرهنگی اسلامی غنی داریم که هرگز بوی کهنگی نمی گیرد
مهم وجود انسان هاست که چگونه از آن استفاده کنند و زود خود را نبازند به بیگانه .
و به قول معمار کبیر انقلاب
«… همه غربزدگی ها ظلمت است. اینها که توجهشان به غرب است… در ظلمات فرو رفته اند. اولیایشان طاغوت است».

You cannot copy content of this page