افزایش همکاری نیروی انتظامی و بسیج در آستانه انتخابات

دسته: سیاسی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 7 اسفند 1390

فرماندار بافق خبر داد:
افزایش همکاری نیروی انتظامی و بسیج در آستانه انتخابات
به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق : فرماندار بافق صبح شنبه در ديدار با فرمانده و پرسنل نيروي انتظامي شهرستان بافق كه در محل فرماندهي شهرستان برگزار شد ،‌اظهار داشت : امنيت ، سلامت و حضور گسترده مردم در پاي صندوقهاي آراء از مهمترين ارکان هر انتخاباتي به شمار ميرود .

حسين ندافيان افزود: دفاع از مردم، امنیت مردم و ارتقای امنیت جامعه از جمله اهداف و آرمان‌های نیروی انتظامی است که دنبال می‌شود.از زمان آغاز تبلیغات انتخاباتی نقش نیروی انتظامی فعال تر و پررنگ تر می شود.

وي با بیان اینکه نیروی انتظامی یکی از سازمان هایی است که نقش جدی در انتخابات دارد افزود: مسئولیت تامین نظم و امنیت و همچنین برآوردهای لازم برای برگزاری انتخابات سالم با نیروی انتظامی است.

ندافيان گفت: مسئولیت های نیروی انتظامی سه مرحله قبل از انتخابات، انجام تبلیغات و برگزاری انتخابات و همچنین مرحله بعد از انتخابات را شامل می‌شود.

فرماندار بافق ادامه داد: در روز انتخابات نیز نیروی کافی برای پوشش نظم و امنیت انتخابات پیش بینی شود تا انتخاباتی آرام و با حضور پرشور و حداکثری مردم داشته باشیم.

رئيس هيات اجرايي ستاد انتخابات بافق در ادامه به جایگاه بسیج در زمینه ارتقای امنیت جامعه اشاره کرد و افزود:  در نهمين دوره انتخابات همکاری نیروی انتظامی و بسیج در امنيت و صيانت از آراي مردم بیشتر خواهد شد


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page