فرستده دیجیتال چه زمانی از بندهای اداری بافق رهایی می یابد؟

دسته: عمومی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 3 بهمن 1391

 

قبل از ورود به مبحث این هفته، نویسنده بر خود فرض میداند که از آنهایی که حرف های نگفته خویش را در ستون ” الف تا ی ” دیدند و آنرا مرهمی بر دردهای نهفته خویش دانستند و اهداف این قلم را مورد ترغیب و تایید قراردادند؛ سپاسگزاری نماید و مجدد به مسئولین مرتبط با این ستون یادآوری نماید که ” الف ” تا ” ی ” براساس منشور و تعهدی که با خوانندگان خویش بسته است پرسشگر است و جوینده ی پاسخی سزاوار و شایسته.
اینکه عده ای هر چند قلیل از آنانی که مسئولند و مجری، بر سیاست ” بگذارید و بگذرید ” پای می فشارند و به قولی وقت خویش را به بطالت اداری می گذرانند به ضرس قاطع شایسته این نظام مردمی نبوده و نیستند درخواست اینست که اگر خدای ناخواسته سهوا به راهی، به اشتباه رفته اند تا فرصت باقیست برگردند و اصلاح نمایند و اگر روش کاهلی و سستی در امور این مردم دارند در خویشتن خویش و دستگاه تحت امرشان، بازنگری اساسی نمایند که مردم هوشیارند و به خواب نمی روند؛ خوب می بینند و خوب می شنوند.
و اما در عصر ارتباطات امروزی؛ دنیا و مردمان منتظر نمی مانند که مناسبت و فرصتی پیش آید که صدا و سیمای استان یزد بخواهد فرستنده دیجیتال بافق را به خانه های مردم بفرستد. علیرغم آنچه که قبل از این بارها؛ گفته شده است و به کرات وعده ۱۸ کانالی صدا و سیما را از زمان روی کار آمدن فرماندار قبلی بافق در بوق وکرنا نموده اند؛ لیکن هنوز که هنوز است به بهانه های مختلف صدا و سیما استان بر خلاف قول و قرار های قبلی به وعده خویش عمل ننموده و فرستنده دیجیتال را در پشت درهای بسته فرمانداری بافق نگه داشته اند.
از سویی دیگر با بمباران اطلاعاتی ماهواره های فضایی و سایر فرستنده های داخلی و خارجی؛ و کم کاری این دانشگاه انسان ساز ایرانی، نیازمندان به اطلاعات و اخبار از سریعترین مسیر و سهل الوصول ترین راه بر آگاهی و دانایی خویش می افزایند و مسئولین مرتبط را منتظر رسیدن مناسبتهای مذهبی یا ملی می گذارند تا آنکه اخبار شسته رفته و اطلاعات نه چندان جامع خویش را به دست بینندگان و شنودگان برسانند.
سؤال اینست مگر قرار بر این نبوده است که بافق در صدر جدول شهرهای برخوردار از فرستنده های دیجیتال در استان باشد؟ چه شد که همسایگان دیگر گوی سبقت را از ما ربودند و تاکنون مردم این دیار را چشم به راه امکانات دیداری و شنیداری بهتر گذاشته اند؟
دقیقاً نزدیک به یکسال است که از وعده تحقق بهره برداری از فرستنده دیجیتال در بافق می گذرد و مسئولین یک به یک توپ را به زمین دیگری می انداخته اند که یا شرکت سنگ آهن مرکزی بافق و برق منطقه ای در آماده سازی زیرساخت های اولیه تعلل ورزیده اند و یا تحریم های خارجی را بهانه می ساخته اند که دیجیتال بافق هم اکنون در ردیف آخرین های استان باشد که انشاء ا… بزودی به بهره برداری خواهد رسید.
بر مسئولین ذیربط فرض اینست همانگونه که نویسنده به کرات متذکر گردیده است برخلاف دیدگاه مسئولین ارشد استان در توجیه تاخیر و عدم بهره برداری سریع از طرح ها و امکانات زیر ساختی ؛ تمامی همّ و غم خویش را مصروف سرعت دهی و بهره گرفتن کامل از اینگونه طرح ها قرار دهند و منتظر فرصتی برای خدمت رسانی نمانند چرا که دهه فجر نزدیک است و مهمتر از آن میلاد حضرت ختمی مرتبت؛ رسول اکرم (ص)؛ نزدیک تر و حجم کارهای بر زمین مانده بسیار بیشتر از مناسبت های پیش رو.
احمد برزگری بافقی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
قاسم این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 3 بهمن 1391 - 8:54 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای برزگری غصه نخور . در بافق هر مسولی به فکر منافع خودش است مثل اقای … و … که باصطلاح نماینده ما هستند اولی به فکر خریدن زمینهای پشت طرح مسجد جامع و مهدیه است که بعدا سه برابر بفروشد وان یکی عوض اینکه باند خیابان اول وحشی را درست کند دارد برای خیابان وحشی مانع تراشی میکند

You cannot copy content of this page