مسئولین استان نسبت به جایگاه افرادی که با تصمیمات نسنجیده باعث آزرده خاطر شدن مردم شده اند تجدید نظر کنند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 7 بهمن 1391
حجت الاسلام طالبیان در جمع پرشور نمازگزاران نماز جمعه خواستار تجدید نظر مسئولین استان بالاخص استاندار محترم نسبت به جایگاه افرادی که با تصمیمات نسنجیده و عدم کاردانی باعث آزرده خاطر شدن مردم می گردند شد.

به گزارش نسیم صادق، امام جمعه ی اشکذر ولادت نبی مکرم اسلام و هفته ی وحدت را گرامی داشت و افزود : اگر چه مسلمانان در برخی موارد با یکدیگر اختلاف نظر دارند اما همگی با هم برادر و در برابر بدخواهان اسلام متحد و مبارزند .

حجت الاسلام طالبیان به انتزاع بخش ندوشن از شهرستان صدوق و الحاق آن به شهرستان میبد اشاره کرد و از تشکیل جلسات متعدد با مسئولین شهرستان و استان در راستای حل این مساله خبر داد.

وی متوقف نمودن طرح تصویب شده را یکی از نتایج این جلسات خواند و خواستار پیگیری جدی مسئولین در راستای حل اساسی این مشکل شد.

خطیب جمعه ی اشکذر جلسه روحانیون شهر اشکذر در چهارشنبه ی گذشته را خاطر نشان کرد و اهم موارد مطرح شده در این جلسه را به شرح ذیل برشمرد:

۱-      گله مندی روحانیت شهر از مسئولین اجرایی استان به جهت عدم مطلع ساختن مردم ، نخبگان شهر، روحانیت با امام جمعه ی شهر درباره ی تصمیم اتخاذ شده

۲-      بازگرداندن قسمتی از بخش اشکذر که سابقا در راستای تشکیل شهرستان صدوق به شهرستان میبد الحاق گردیده است  و در آن راستای خسارت ناشی از کاهش وسعت و جمعیت شهرستان صدوق جبران شود.

۳-      جامعه ی روحانیت شهر اشکذر خواستار جلب رضایت مردم تمام مناطق اشکذر، رضوانشهر ، ندوشن و … توسط مسئولین هستند.

۴-      روحانیت همیشه در کنار مردم است و اگر حقی از مردم پایمال شود با تمام توان از آنان حمایت خواهند کرد و هرگز مدافع  برخی اشتباهات و توجیهات برخی از مسئولین نخواهند بود.

۵-      نمایندگان مردم در حوزه های مورد اختلاف در جلسات استانی که در این خصوص برگزار می شود شرکت کرده و نظارت داشته باشند.

وی در ادامه اظهار داشت :  مسئولین استان پیشنهاد دادند که حدود ۱/۴ از آنچه از وسعت شهرستان کاسته شده به شهرستان باز گردانند که ایده ای غیر منطقی است و مانند کسی است که مالی از شخصی به سرقت می برد و بعد به آن شخص می گوید بیا آن مال را تقسیم کنیم .

حجت الاسلام طالبیان در خطبه های نمازجمعه هم چنین خواستار تجدید نظر مسئولین استان بالاخص استاندار محترم نسبت به جایگاه افرادی که با تصمیمات نسنجیده و عدم کاردانی باعث آزرده خاطر شدن مردم می گردند شد.

وی با بیان اینکه شهرستان های اردکان و میبد به خاطر توازن قدرت از طرف مسئولین استان و کشور به افکار عمومی آنها توجه می شود، از بی توجهی مسئولین به افکار عمومی مردم شهرستان صدوق انتقاد کرد.

امام جمعه ی اشکذر فریضه عبادی سیاسی نمازجمعه را سنت پیامبر خواند و ضمن گله مندی از تعطیلی نماز جمعه ی هفته گذشته ، نمازجمعه را تربیون مردم و محل طرح مشکلات آنان خواند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page