دولت 15میلیارد تومان به بنگاه های زود بازده شهرستان خاتم اختصاص داده است

دسته: عمومی
یک دیدگاه
شنبه - 7 بهمن 1391
معاون مدیریت وتوسعه منابع انسانی استانداری یزد
دولت 15میلیارد تومان به بنگاه های زود بازده به شهرستان خاتم اختصاص داده است

 

معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استانداری یزد یزد با اشاره به اینکه بخشی از مشکل اشتغال با احداث کارخانه  وبخشی دیگر از طریق بنگاه های زود بازده حل می شود افزود: دولت 15میلیارد تومان به بنگاه های زودبازده جهت توسعه بخش کشاورزی و ایجاد اشتغال به شهرستان خاتم  اختصاص داده است

به گزارش مهین رستگار خبرنگار یزد فردا درخاتم “عباسعلی رضائی” بعد از اقامه نماز جمعه  درجمع نمازگزاران شهر هرات ضمن تبریک ایام خجسته ولادت با سعادت حضرت محمد (ص) ، امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت  با اشاره به اینکه خوشا به حال کسانی که خدمت به مردم آویزه گوششان است در آستانه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بیان خدمات دولت نهم و دهم در شهرستان خاتم پرداخت.

 رضایی با بیان اینکه خاتم حاصل خیزترین منطقه استان یزد با مردمانی صمیمی و مهربان است گفت:این شهرستان می تواند پیشرفت های زیادی در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی داشته باشد.

وی بر توسعه بخش کشاورزی به عنوان  مهمترین محور توسعه شهرستان خاتم تاکید کرد.

این مقام مسئول بابیان اینکه خاتم دومین بودجه را بعد از طبس دارد گفت:تقویت نشریات محلی، اختصاص بودجه به مصلی های شهرستان و ساختمان دانشگاه پیام نور و تخصیص اعتبار به میراث فرهنگی از خدمات دولت در زمینه فرهنگی است.

وی احداث استخر شنا،گاز رسانی به شهرستان، احداث سالن های ورزشی ، اختصاص پایگاه امداد و نجات به هلال احمر و تجهیزات اورژانس اجتماعی، اختصاص 120واحدمسکونی توسط مسکن مهر  را از دیگر خدمات دولت بیان کرد.

رضایی بابیان اینکه شهرستان خاتم در حوزه بهداشت و درمان هنوز خیلی جای کار دارد،افزایش پزشکان متخصص،توسعه بیمارستان و اختصاص بخش جراحی و فعالیت این بخش را از دیگر خدمات دولت که از مصوبات سفر رهبری می باشد بیان کرد.

معاون  استاندار گفت:برای توسعه بخش صنعت باید بخش خصوصی برای سرمایه گذاری وارد شود و جذب سرمایه گذار باید توسط مردم و مسئولین صورت بگیرد.

رضایی بااشاره به احداث کارخانه پتروشیمی در شهرستان گفت:زیر ساخت های احداث کارخانه توسط دولت مهیا شده،مجوزهای لازم صادر گردیده و سرمایه گذار بخش خصوصی هم جهت سرمایه گذاری مشخص شده است و امیدواریم در آینده نزدیک مراحل احداث کارخانه شروع شود.

وی گفت:بخشی از مشکل اشتغال با احداث کارخانه و بخشی دیگر در بنگاه های زود بازده حل می شود که دولت ۱۵ میلیارد تومان به بنگاه های زود بازده در توسعه بخش کشاورزی و ایجاد اشتغال در شهرستان خاتم اختصاص داده است.

رضایی همچنین از تهیه سند چشم انداز برای شهرستان خبرداد واعلام  نمود:جذب نیرو ظرف یک ماه آینده و پیگیری تسریع در تکمیل جاده مرکز استان به خاتم انجام  خواهدشد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
میثم این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 7 بهمن 1391 - 7:40 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خدائیش بافق بااین همه معدن که داره مردمش اینجوری دارن اذیت میشن
وای به حال مردم خاتم که همه کشاورزن و هیچ معدن و کارخونه ای نداره
خداییش حقشونه
باید برید تو شهرستان خاتم تا بفهمید چقد محرومه

You cannot copy content of this page