راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال حماسی تر از همیشه برگزار می شود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 11 بهمن 1391

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال حماسی تر از همیشه برگزار می شود

یزد – سخنگوی كمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال با حضور گسترده مردم ، حماسی تر از همیشه برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین ‘ دخیل عباس زارع زاده ‘ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز 22 بهمن روز پیروزی خون بر شمشیر و حق بر باطل است .

وی ادامه داد: در این روز تاریخی ، خون های مطهر شهیدان به ثمر نشست و رژیم ستم شاهی وابسته به آمریكا و سایر قدرت ها سرنگون شد .

نماینده مردم شهرستان های مهریز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابركوه در مجلس شورای اسلامی تاكید كرد: ملت شجاع و مومن ایران با درك شرایط زمانی و فشارهای دشمن بدون شك امسال خیلی پرشورتر از همیشه طی 33 سال گذشته در این مراسم بزرگ دینی و ملی شركت می كند .

نماینده حوزه انتخابیه مهریز اظهار داشت: شركت یكپارچه اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی در روز 22 بهمن و راهپیمایی این روز موجب برملا شدن توطئه های دشمن می شود .

زارع زاده گفت: همه مردم باید روز 22 بهمن را قدر بدانند و همراه و همگام با سایر ملت در این روز حماسی و بزرگ مشاركت همه جانبه داشته باشند .

وی به ثمرات انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف اشاره و گفت: به بركت انقلاب اسلامی ، كشور و ملت ما به استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی رسید .

وی پاسداری از انقلاب اسلامی و دفاع از حریم ولایت را یك وظیفه بزرگ دانست كه حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن خود نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و نشان دهنده حمایت همه جانبه از نظام اسلامی خواهد بود


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page